579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Kommentare på gåturen Kommentare på gåturen

Er der nogen der har oplevet at få en kommentar fra andre hundeejere når i er ude med hunden.

Jeg har flere gange oplevet når folk kommer med deres mindre hunde at de altid kommer med en bemærkning til deres egen hund som :
Uha nej den spiser dig bare i en mundfuld til morgenmad,
eller den æder dig i løbet af et split sekund.

Hvis det er nogen oplevelser i har prøvet hvad har i så svaret? eller hvad ville i svare hvis i kom ud for det?

Jeg tænker, skal man snakke med dem om det eller skal man inorer det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommentare på gåturen
  • #1   31. maj 2007 Hah! Jeg har fået den lige omvendt: "Se, de to der til sammen er kun én mundfuld for dig, høhø!"

• #2   31. maj 2007 Jeg får kun søde kommentare når jeg kommer gående med Daisy :o)
    Men da vi havde Balta, fik vi nogle reeet sjove kommentare *GG*
    "det er en hel hest jo" osv osv. hehe

• #3   31. maj 2007 jeg, kan ikke holde min kæft hvis jeg høre sådan noget der. eller, kan generelt ikke holde min kæft hvis jeg er uenig :D:D:D

men jeg plejer ikke og få negative kommentare, de tænker det nok inden i smiley

får mange positive kommentare, fra folk som vil lade deres pelskugler hilse på min ast. og børn som vil age den (lige ind til dræber tungen kommer frem og slikker alt på sin vej)

• #4   31. maj 2007 Jeg har haft lidt svært ved hvordan jeg skal reagere, for jeg kan jo ikke tænke mig at min hund får et ry der ikke nødvendigt. Men jeg er da glad for at høre fra jer der har små hunde at det ikke er ment så alvorligt

• #5   31. maj 2007 jeg er lige begyndt træning og min Chester elsker små hunde og lege med og den første gang vasr de lige ved tag den op, og sagde det skal du ikke for han vil bare lege

men jeg høre da også noget en gang mellem, og nogen siger noget og andre gang jamen går videre

• #6   31. maj 2007 Mark : Jeg siger også af og til at det farligste på min hund er at de vil blive slikket i stykker og fyldes med savl.

• #7   31. maj 2007 jeg har også en som tog sin lille hund og op, og sagde hendes måtte ikke lege med sådan dræbehund.... og sagde han gøre ikke noget, sagde du skal ikke kalde min hund en dræben hund når du ikke kender ham..... hun gik videre sat sin hund ned, og hvad gjord hund, kom løbe over til min....

kunne ikke lad være med smil..... så kan hun lære det

• #8   31. maj 2007 jeg får også kan posetive kommentare fra gamle damer at mine hunde de går da godt nok pænt selv om der er to smiley men var nok også bleve irreteret hvis der var nogen der kom med grimme kommentarer

• #9   31. maj 2007 casio dem har jeg også fået men de har haft et smil på læben så jeg tar det sku kun for sjovt medmindre at de står og er ved at skide i bukserne

• #10   31. maj 2007 nej pas på den er sulten :-)selv om at det er en hvalp

• #11   31. maj 2007 næææh

har aldrig nogensinde fået negative kommentare fra nogen når jeg er ude med Tabu

de fleste vil meget gerne snakke med ham, og lade deres hund sige hej

• #12   31. maj 2007 Heidi>> tror mange gange du skal ignorere det. Nogle gange er der ikke så meget i det. Folk griner tit bare når jeg kommer gående med mine meeen det er oz to meget underlige størrelser smiley

• #13   31. maj 2007 Kaoz og jeg passerede en bette vov på eftermiddagsturen idag.. vi gik forbi og den stod og gemte sig bag farmands ben.. da vi så var kommet lidt væk gik den heeeeelt amok og gøede vildt..

Kaoz vente sig om og kiggede på den og den sprang hylende tilbage..

ejeren siger så "prøv dog lige og styr din hund"..

længe siden jeg har grinet så højt *LOOOOOOL*

• #14   31. maj 2007 Jeg har nu fået mange pæne kommentare også, og det har kun været fra dem der har små hunde. Men næste gang vil jeg da trække på smilebåndet

• #15   31. maj 2007 Fra andre hunde ejere: Nååååååå, Hun er da ikek så gammel vel?

Fra ikke hundeejere: Nu samler du vel op? (og det er vel og mærket FØR hun er færdig)

• #16   31. maj 2007 raster zoo ja jeg har oplevet en gammel kæ..... der stod og råbte og skreg af mig at jeg skulle samle op og min hund var ikke engang færdig med at skide jeg gad ikke at svare hende vendte bre ryggen til og samlede lortet op men næste gang hun råber tror jeg bare at jeg går fra det

• #17   31. maj 2007 He he oplevede det lige her for en halv times tid siden, da jeg var ude med Qato.... Kom en herre med sin lille minimale hund og han siger til hans hund, (som jo ikk forstår en dyt!!!) Uha, hvis han kommer tæt på, tager han dig i en mundfuld og jeg svarer igen: Ja han har heller ikk fået aftensmad endnu og dertil manden går videre og mig som har et snørret smil... Det er da bare til at grine af...

• #18   31. maj 2007 Susanne - Jeg gider ikke stå og vifte med en pose og nærmest gribe hømhømen når den kommer ud, hun skal da lgie have lov til at blive færdig..

Hvis de råber at det er noget svinderi, spørger jeg om de også råber efter fuglene på den måde, så plejer de at tøffe videre smiley

• #19   31. maj 2007 raster zoo hi hi det prøver jeg lige næste gang hader virkelig sådan nogle sure kællinger der ikke har andet at give sig til end at skælde ud om noget hunde lort syntes de skulle få sig et liv i stedet for smiley

• #20   31. maj 2007 altså jeg kan da også få nogle kommentare på mine to små... men jeg er kun glad for det... det betyder jo bare at de har gjort et indtryk på folk, ellers ville man vel ikke åbne kæften....

• #21   31. maj 2007 til Susanne - Hehe ja det burde de.. hunden skal da lige have lov til at blive færdog, man trækker jo helelr ikek ud før man er færdig på toilettet smiley

• #22   31. maj 2007 Raster og Susanne >> har oz prøvet det. Prøv at råbe om der er nogle der råber efter dem af de skal tørre sig inden de er færdige med at s.... hehe

• #23   31. maj 2007 Tjaeh... jeg er ikke sådan en pæn pige.. så hvis jeg møder nogen med en exceptionel uopdragen hund, så ka jeg da gerne finde på at bemærke højligt til min hund, at nøøøøøøj, hvor jeg er glad for at hun ikke opfører sig sådan... eller noget i den dur *G*

• #24   31. maj 2007 raster zoo det kunne være man skulle prøve det smiley

• #25   31. maj 2007 Lina: håber ikke jeg møder dig så *G*

fordi tabu hopper op af folk for at kysse dem, og jeg kæmper en HÅRD kamp for at lære ham at det må man ikke

men jeg advarer altså folk inden, lidt fair er jeg sq
    *G*

• #26   31. maj 2007 Vi får også kun positive kommentarer (undtagen når vi en gang i mellem afslår en legescene fordi det indebærer snoren skal af).
    Men vi joker da også med (internt) at små hunde er mysli til janas morgenmad... Men vi siger det aldrig om nogen bestemt hund v møder på turen eller ligende - hvad ville det ikke sige om hunden til den stakkels hundeejer, der bliver nervøs for sin hund... Men for sjov i vores omgangskreds, det kan jeg godt smile af smiley

• #27   31. maj 2007 Vi får altid en med på vejen, men heldigvis kun positive...

• #28   31. maj 2007 jeg er såå træt af, at folk siger; nørj se det ere jo en hest, hvor er sadlen? De gamle damer herude med rolatorer fiser hen til ham og skal nusse G fordi det minder dem om deres fortid S
    Også den der; bruger du så sorte skraldesække til lorten?
    Han er sågar blevet kaldt en kamphund GG hvortil der svares _ jah pas du bare på du! du får en dræbersavlerklat lige i nakken om lidt....

• #29   31. maj 2007 Normalt er det ikke mange kommentarer jeg får, men hvis Cais er med i toget når jeg besøge min mor, så er han det store samtale emne i den vogn jeg sidder i. Både sure, søde og sjove kommentarer smiley

"Hey du... lad med med at hilse på den, den æder små børn" (Sur gammel mand til et barn som ville hilse).
    "Neeej hvor er han flot"
    "Ej det er da sådan en blanding, sådan en pitbull... Det er da en rednose, kan jeg se." (Sagt fordi Caiser har en lyserød trekant på næseryggen).

Det er lidt sjovt hvad folk siger.. Får dog en del onde blikke af de lidt større størrelse damer med deres pomser smiley Selvom det er deres hunde der hidser sig op smiley

• #30   1. jun 2007 Janne H - neeej, sådan er pixel jo selv, hehe
    Tænker mere på den slags hunde, hvor folk overhovedet ikke har opdraget dem.. som trækker folk ad helvede til, gør og opfører sig som om de lige er blevet fanget ind fra stepperne...
    Jeg ka heller ik li møgforkælede unger der får tempertantrums smiley

• #31   1. jun 2007 vi oplever heldigvis heller ingen kommentar, verken fra store hundes hundeejer, eller små... men vi har været ude for trudsler, vi havde en i nabolaget der truet alt og alle med deres muskelhunde, det var ikke altid rart at møde ham.. at han så heller ikke kunne styrre de her 2 hunde ideres 4 m lang line, så var det ikke altid rart at møde ham.. men vi oplever tit at møde folk der skriger efter en at man skal få sin hund i snor, for deres går amok.... hallo det er ikke mit problem at de ikke kan styrre deres hund, min bliver jo på plads, og nærmer sig ikke deres....

• #32   1. jun 2007 Ja den klassiske fra min side er jo;

Seeeee Mor, en dalmatiiiiiiiner !!

En dalmatiner, er det Pongo ?

De to øverste, får jeg at vide, så snart børn ser ham.

Ellers er det; Hvor er han da en smuk hund ! ,Hey ! Hvor er de 100 andre ?, Har du talt hans pletter ?, Er det en grand D ?,

Mange kan få et latteranfald, da Rico kan hoppe direkte op i lufte af bare glæde, når han ser nogle der gerne vil snakke, eller at der kommer en hund han meget gerne vil tale med. Så står han der og hopper som en kænguru !! Han hopper RIGTIG højt.

Kommentér på:
Kommentare på gåturen

Annonce