{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.022 visninger | Oprettet:

Så er der vist endnu en falsk hund... {{forumTopicSubject}}

Jeg sad og spekulerede lidt over at det var da underligt at border collien Chester (link fjernet) ikke havde de samme brune aftegninger på et af billederne. Jeg har så derfor længe tænkt at den hund måtte være falsk, og nu har jeg fundet beviset for det. På denne engeske hjemmeside (link fjernet) fandt jeg alle billederne af den såkaldte Chester.

Jeg synes det er lidt dumt at Sara P, som "ejer" hunden, anklager andres hunde for at være falske (skal lige siges at den falske hund som hun har anklaget er falsk) når hun vist selv sidder med en der er falsk. Det er da bare ærgeligt =0(

Jeg håber der er en som vil melde det til dyregalleriet, da jeg ikke selv er så indforstået med det.

M.V.H Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der vist endnu en falsk hund...
  • #1   8. sep 2004 Ups forkert adresse til den engelske hjemmeside, her er den: http://www.bordercollie.homestead.com/border_collie_pup_index.html

    Venlig hilsen Rikke


  • #2   8. sep 2004 Hey Rikke,

    Hvad er det du ikke er indforstået med?......at "sladre" om falske hunde til dyregallereiet, eller at finde ud af at skrive til dem?

    Jeg kan godt se at begge hunde er falske, eller at billederne i hvert tilfælde er.

    Cilla


  • #3   8. sep 2004 cilla..

    slap dog lige af.. jeg sys det er meget godt hun siger det.. så slap da lige af..!!

    vis du ikke gider glo på det så lad værd med at glo i det og spring det over ikke..!!


  • #4   8. sep 2004 Hvad sker der for dig Camilla???

    Jeg spørger havd det er hun ikke er indforstået med, jeg har det selv sådn at jeg ikke gider at sidde og "sladre" om falske hunde, men hvis folk vil, er det fair nok for mig. Jeg sidder og ser på det jeg vil, og svarer hvor jeg synes jeg vil svare, hvis du ikke kan klare mine svar, så vær sød at springe dem over.

    På forhånd tak.

    Cilla


  • #5   8. sep 2004 jaja sikkert prøv at abe lidt mere efter mig.. har du over vejet t lade værd så lære man faktsik nogle ord..!!

    jeg sys bare det r meget praktisk at folk skrive vis de tror at en hund er falsk..! men bare glam det gider squ ikke lige spille min tid på dig.. det er jo sppild af kræfter og tid..!


  • #6   8. sep 2004 Det med at "sladre", der mener jeg at skrive til Dyregalleriet. Jeg synes at det er fint at der er nogen der poster det ud i indlæggene her.

    Cilla


  • #7   8. sep 2004 jaja men så kunne du jo skrive det på en lidt pænere måde det lyde som om du har noget imod folk skriver det.. nå men elleres sød hund u har..

    jeg smutter..!!


  • #8   8. sep 2004 Okay du er sikkert smuttet nu Camilla, men helt ærligt er det ikke lidt barnligt at angribe folk på den måde??...
    Jeg synes faktisk at jeg spørger hende pænt ad hvilken ting hun ikke er indforstået med, og hvis hun har et problem med det jeg skriver, vil jeg da håbe at hun selv vil kontakte mig!
    Jeg sidder her og er helt chokeret over at få et sådant svar smidt i hovedet, at jeg skal lappe af!!!!!, og at jeg skal lade være med at efterabe dig!!!!! Du godeste, jeg sidder her et voksent menneke, og bliver overfaldet på den måde. Håber at du vil tage det lidt op med dig selv, og spørge ind til det der bliver skrevet før du går i gang med at kaste med mudder.

    En forsat god aften!

    Cilla


  • #9   9. sep 2004 Hej Cilla!

    Det jeg ikke er så indforstået med er at skrive til dem. Jeg hader at sladre, men noget siger mig at der faktisk ikke er nogen her på hundegalleriet som gerne vil have falske hunde herinde (jeg kan godt forstå at du stiller mig spørgsmålet, jeg havde heller ikke så meget tid til at få skrevet ordentligt og forståeligt i går).

    Jeg vil prøve at skrive ind til hundegalleriet nu, og så må vi jo se om de får slettet den.

    For som sagt synes jeg det er lidt ærgeligt at Sara P har oprettet en falsk hund, når hun anklager andre hunde.

    M.V.H Rikke =0)



  • #10   9. sep 2004 Hej Rikke,

    Jeg kan godt forstå at du ikke bryder dig om at "sladre", det gør jeg nemlig heller ikke. Grunden til at jeg spurgte var, at hvis du ikke kunne hitte u' a'et, kunne det være at andre kunne være behjælpelige med det.

    Jeg har det lidt sådan med de falske hunde, at folk burde være kloge nok til at komme med en forklaring, eller selv slette dem hvis/når de bliver opdaget, og hvis ikke det sker, ja så må Dyregalleriet.dk gå ind med hård hånd og slette folk. Jeg ynes at det flot at der en nogen som dig, der gider at tage sig tid til at efterforske lidt i sagen, det tager jeg hatten af for!

    En fortsat god dag.

    Cilla


  • #11   9. sep 2004 Hej Tanja,

    Tak for at du med øjne ude fra, kan se at jeg ikke angreb nogen!!!

    Jeg er enig med dig i at det er mæskeligt at Sara P gider sidde og finde ud at det med falske hunde, når hun selv har en falsk hund. Men der kan jo være lidt om ordsproget; Tyv tror hver mand stjæler!....=o)

    Jeg har fået et svar på mit spørgsmål fra Rikke nu, så der er ingen ko på isen der.

    en fortsat god dag.

    Cilla


  • #12   9. sep 2004 Hey Bjørn.

    Jeg er ikke uvenner med nogen.....jeg bryder mig bare ikke om at blive angrebet på den måde, uden nogen grund.

    Som jeg også har skrevet, tager jeg hatten af for dem der finder falske hunde.

    en fortsat god dag.

    Cilla


  • #13   9. sep 2004 JEg kan da ikke se hva der er falsk..hvilket billed..?

  • #14   9. sep 2004 Til Cilla: Tak for svaret! Prøver at sende noget til dem nu, da jeg ikke nåede det i morges. SOm dig vil jeg også gerne have en forklaring på hvorfor den pågældende opretter en falsk hund.

    M.V.H Rikke

    PS. Til alle andre: Tak for støtten og jeres ord =0D


  • #15   9. sep 2004 Jeg syntes også at du kunne skrive ligeså stille og roligt til hende/den faker.. I stedet for at gøre os opmærksomme på det.. Men det er da også okay.. smiley

    Forresten, sød hund smiley


Kommentér på:
Så er der vist endnu en falsk hund...

Annonce