{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Puha den sidste uge har været hård!!! {{forumTopicSubject}}

Åhhhh Gud det er hårdt at komme af med sine små babyer. Jeg forstår ikke at folk kan gøre det uden at blinke. Nu har vi den sidste 3 dage kommet af med 3 hvalpe og tårnene har stået i kø og klumpen i halsen har været næsten ulidelig.... Jeg har været MEGET kræsen med hvalpekøbere og VED i mit hjerte at de alle får super godt. Men HOLD da op det er svært at give dem fra sig.
Heldigvis begynder de gode billeder at komme og glade hvalpe købere der skriver at de er så glade og kan se de har det skønneste temperament smiley og det hjælper da lidt på det.
Godt jeg stadig har 4 herhjemme der kan få tankerne på noget andet. Men lige nu overvejer jeg godt nok meget om jeg skal beholde de sidste :D.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha den sidste uge har været hård!!!
  • #3   29. okt 2013 Ja det ved jeg godt og det er jeg også super glad for :). Men ved bare ikke om jeg kan holde til at give dem fra mig. Tænker jeg er lidt for pyldret :D. Ja overvejer at beholde de sidste :D. Men ved ikke heeeelt om manden siger ok :D.

• #4   29. okt 2013 Jeg kunne ikke.... smiley

• #6   29. okt 2013 Beholder minimum en hjemme og en som deleje :). Jeg laver kun et kuld hvis jeg selv skal beholde noget derfra ;). Det er såmænd ikke fordi det er hårdt at komme af med hvalpe. Det er fordi det er hårdt at komme sf med den enkelte hvalp, måske fordi jeg ligger hele min sjæl i eller hva ved jeg :D. For flere år tilbage skulle jeg aflive en gammel og syg hund og blev fysisk syg, i går blev jeg syg igen. Ved ikke og det er et tilfælde eller bare fordi jeg ikke egner mig til at komme af med mine dyr smiley

Kommentér på:
Puha den sidste uge har været hård!!!

Annonce