Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parring, hvor?
  • #1   28. jan 2010 Der føler han sig mest sikker. Og tæven har ikke samme tendens til at være snerpet når hun ikke er på hjemmebane smiley

• #2   28. jan 2010 det forstår jeg heller ikke.

mine tæver bliver frygtelig morsyge, når de er løbske og det ville være synd at de skulle et andet sted hen i den periode, hvorimod hanhunden er mere ligeglad og kun tænker på løbsk tæve, når der er en sådan i nærheden.

men det skulle være for at give hanhunden mest tryghed

• #3   28. jan 2010 tænkte egentlig på noget andet også, har en aftale med en pige, med en yorkie, de vil gerne have en hvalp for parringen, og det er jeg sådan set med på...

men hvad hvis kiwi nu kun får en hvalp?, og hvis den nu får tre skal de så ikke betale for hvalpens vaccine og ormekur?

• #4   28. jan 2010 Tja, jeg har kun efterladt Pei Pei. Men det var hos gode venner. ellers er jeg selv med tæven.

• #5   28. jan 2010 Det må I jo aftale på forhånd, og lave en parringsaftale. Det er begge bedst tjent med, så der ikke bliver nogen diskussion bagefter. Men der er inger regler som sådan. Det er helt frit at aftale hvad man vil.

• #6   28. jan 2010 jamen hvad syntes i der fair?

fordi det eddermame en god aftale, bare give en parring og så få en hvalp med alt betalt

• #7   28. jan 2010 Det skal være på plads og skrevet på kontrakt INDEN parringen foregår. Folk kan pludselig blive nogle satanner når det gælder om penge. Men jeg ville mene at de så skal betale for vaccination, chip og alt det der følger med.

Men efter min mening ville det bedste være at tilbyde de kan købe den til halv pris, og det er så incl vacc, chip osv.

• #8   28. jan 2010 for at hannen ikke skal bruge krudt på at afmærke territorium, men bruge energien på at kurtisere tæven

• #9   28. jan 2010 jamen skal mødes med dem på lørdag, men jeg er lidt i tvivl nu...

for det kan gå hen og blive en bekostelig affære for mig, tænk hvis hun får kejsnit og kun en hvalp f.ks.

ved tingene koster penge, men der skal ikke være noget at lægge fingre imellem

• #10   28. jan 2010 Hmm Med din race ville jeg sige en fast pris for hele parringen, eller en pris for parring og så en pris pr. hvalp efter 14 dage.

Det andet vil du tabe alt for mange penge på, og er efter min erfaring kun noget man gør ved større kuld..

• #11   28. jan 2010 som regel aftaler man at kommer der kun en hvalp, har man krav på en omparing.

i de racer hvor kuldene ikke er så store, er det normalt at man betaler for en parring og så pr levedygtig hvalp, dvs hvis der ikke kommer så mange, så når man jo ikke op på en hvalps pris.

men som de andre siger, så få skrevet jeres aftaler op, helt ned i de mindste detaljer, så der ikke bliver noget bagefter

• #12   28. jan 2010 mener at kommer der ingen hvalpe er der krav på omparring - er der tale om parringen betales med en hvalp og der kun kommer 1 hvalp, så tilfalder den hanhunde ejeren - har lige lavet sådan en parringsaftale og min tæve fik "kun" 3 hvalpe - normalt kommer der 5-6 hvalpe, og jeg havde hvalpekøbere til dem alle - men sådan er der så meget inden for hunde opdræt, der gør, at det er meget uforudsigeligt, så få alt på skrift og hvis du mener hanhunde ejeren skal betale for chipning mm - Det har jeg nu ikke forlangt, da det indgår i prisen på en hvalp - men sådan er vi så forskellige ......

• #14   28. jan 2010 Jeg giver 100 euro for parringen og 100 euro for levedygtige hvalpe når de er 3 uger. Ejeren af hanhunden har ingen udgifter på hvalpene, hvorfor skulle de så have hele beløbet hvis der kun er 1 hvalp. Det er ikke fair.

• #15   29. jan 2010 Mette - husk at du skal ha´ en attest fra dyrlægen på at Kiwi er testet fri for patella lux og du skal se en attest fra hanhundens dyrlæge at han heller ikke har patella lux, for du kan rolig regne med at det vil dine hvalpekøbere se.

• #16   29. jan 2010 Kan se at Kiwi kun lige er omkring 1 år gammel, så det er dejligt at du er så tidligt ude med at finde en han, men da hun stadig ikke er færdig udviklet er det måske lige tidlig nok.

Kommentér på:
parring, hvor?

Annonce