1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Parring, hjælp?!! Parring, hjælp?!!

Ja, sagen er den, at vores brune labrador tæve imorges var at finde i sin indhegning (vores baghave) sammen med en stor grim og ukendt hanhund, i hvert fald ikke en hund vi ønskede i vores have!
Nå, men Luka har lige været/eller er i løbetid, så jeg frygter jo det værste.. smiley
Men jeg ved jo ikke hvornår det er "nu", så måske er det hele ikke så slemt, og måske er der ikke sket noget..
Hun holdt op med at dryppe/bløde i tirsdags, så kan hun været blevet med hvalpe hvis de har hygget sig???

Hilsen en hundeejer der er træt af fritløbende hunde:(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring, hjælp?!!
  • #1   13. mar 2009 Ja, hun kan sagtens ha været blevet gravis. Ville nok tag et smut forbi dr. dyr og få en abortsprøjte.
    Øv, noget møg...............

• #2   13. mar 2009 hvilken dag fra første blødningsdag skete dette ???

• #3   13. mar 2009 Hun havde første blødningsdag d.22/2, altså ca.20 dage siden idag..
    Ja, det er noget møg..
    Må have sat mig ind i de cyklusser og så give hende et kyskhedsbælte på næste gang..

• #4   13. mar 2009 Erika :

Jamen det lyder som om du kan have været heldig... Det er lidt sent i løbetiden - men jeg ville bestemt tage en tur til dyrlægen alligevel...

;O)

• #5   13. mar 2009 Jeg har altid brugt 13. dagen, til parringer..

Men hvis du er usiker, så tag en tur til dyrlæge, som de andre skriver.

• #6   13. mar 2009 øv for pokker da!

jeg ville smutte en tur forbi dyrlægen og få det fikset....en tæve kan have hengemte æg og blive drægtig helt oppe på dag 48....kender en opdrætter som fik 11 hvalpe på dén bekostning....

• #7   13. mar 2009 Luka har ikke været parret før, og har tit leget med Kviesgaards (som skriver her i tråden) kastrerede hanhund, også når hun var i løbetid, han springer gerne, men Luka har altid sagt fra..
    (der er ikke nogen der skal komme i nærheden af hendes bagende, vi andre må heller ikke så gerne kigge hvis det skal være)
    Dyrlægen er kontaktet, og sagde at det jo var op til os, de kunne ikke sige noget, men umiddelbart kunne vi være heldige at det var sent i løbetiden..
    Så nu står den til manden når han kommer hjem.. Men han er nok ikke så nervøs som jeg:s

• #8   13. mar 2009 Vil lige sige at min ene tæve først er klar på 19 dagen, så det kan sagtens lade sig gøre:-(

• #9   13. mar 2009 æv hvor træls for dig.
    hvis hun er holdt op med at dryppe rødt blod i tirsdags, vil jeg tro hun er højløbsk nu, selvom det er lidt sent i løbetiden.

jeg ville også tage til dyrlæge og få en abort-sprøjte.

• #10   13. mar 2009 Hvis det er sket i dag, kan din dyrlæge som det første finde ud af, om hun har ægløsning i øjeblikket ved hjælp af blodprøve og skrab. Det er jo det mange af os gør med tæver der skal parres, hvor vi gerne vil vide det optimale parringstidspunkt.
    Det siger selvfølgelig ikke om hun er blevet parret og om hun er blevet drægtig, men det er da et skridt videre i beslutningsprocessen, om hvad I vil gøre ved det.
    Ca. 20 dagen er måske ikke det mest almindelige, men bestemt heller ikke ualmindeligt. Jeg har selv fået parret tæver på både 21 og 22 dagen med succes.

• #11   13. mar 2009 min gamle tæve blev parret af en elskovsyg han på 22 dagen efter 1 blødning ! Resultat 1 stk hvalp
    SÅ SKYND DIG TIL DOKTOR DYR og aftal abort

• #12   14. mar 2009 Hej Erike

Som jeg har forstået dit indlæg er det hannen der er hoppet ind til tæven i hundegården
    Hvis det er tilfældet må hanhundens ejer til lommerne og betale for en undersøgelse og evt abbortsprøjte
    Jeg kan godt forstå du er træt af strejfende hunde.
    Held og lykke

Mvh. Claus

• #13   15. mar 2009 Ja, det må nødvendigvis være hanhundens ejer som skal betale en abortsprøjte!!!!

• #14   15. mar 2009 Ja, hanhunden var hoppet over vores hegn og ind i vores have.
    Mht. at hanhundeejer er vi enige, det må nødvendigvis være dem der skal betale. Problemet er nok bare at jeg jo ikke har dokumentation, andet end hvad jeg selv så, og så den kendsgerning, at er det den han, så har han før været på "pigesjov" her i området ifølge naboer..
    Er mere rolig nu, dirrede hele fredag og var rasende, mildt sagt:)
    Vi afventer nu at nogle naboer med nummer på evt ejere af hanhund kommer fra weekend, så vi kan ringe og høre om deres hund ikke var ude på en strejfer fredag d.13..

Kommentér på:
Parring, hjælp?!!

Annonce