Parring, hjælp?!! Parring, hjælp?!!
Ja, sagen er den, at vores brune labrador tæve imorges var at finde i sin indhegning (vores baghave) sammen med en stor grim og ukendt hanhund, i hvert fald ikke en hund vi ønskede i vores have!
Nå, men Luka har lige været/eller er i løbetid, så jeg frygter jo det værste..
Men jeg ved jo ikke hvornår det er "nu", så måske er det hele ikke så slemt, og måske er der ikke sket noget..
Hun holdt op med at dryppe/bløde i tirsdags, så kan hun været blevet med hvalpe hvis de har hygget sig???
Hilsen en hundeejer der er træt af fritløbende hunde:(
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
Øv, noget møg...............
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 616
Ja, det er noget møg..
Må have sat mig ind i de cyklusser og så give hende et kyskhedsbælte på næste gang..
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Jamen det lyder som om du kan have været heldig... Det er lidt sent i løbetiden - men jeg ville bestemt tage en tur til dyrlægen alligevel...
;O)
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Men hvis du er usiker, så tag en tur til dyrlæge, som de andre skriver.
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 62 Hunde: 7 Emner: 274 Svar: 4.722
jeg ville smutte en tur forbi dyrlægen og få det fikset....en tæve kan have hengemte æg og blive drægtig helt oppe på dag 48....kender en opdrætter som fik 11 hvalpe på dén bekostning....
feb 2007
(der er ikke nogen der skal komme i nærheden af hendes bagende, vi andre må heller ikke så gerne kigge hvis det skal være)
Dyrlægen er kontaktet, og sagde at det jo var op til os, de kunne ikke sige noget, men umiddelbart kunne vi være heldige at det var sent i løbetiden..
Så nu står den til manden når han kommer hjem.. Men han er nok ikke så nervøs som jeg:s
jan 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 501
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
hvis hun er holdt op med at dryppe rødt blod i tirsdags, vil jeg tro hun er højløbsk nu, selvom det er lidt sent i løbetiden.
jeg ville også tage til dyrlæge og få en abort-sprøjte.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.492
Det siger selvfølgelig ikke om hun er blevet parret og om hun er blevet drægtig, men det er da et skridt videre i beslutningsprocessen, om hvad I vil gøre ved det.
Ca. 20 dagen er måske ikke det mest almindelige, men bestemt heller ikke ualmindeligt. Jeg har selv fået parret tæver på både 21 og 22 dagen med succes.
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.244
SÅ SKYND DIG TIL DOKTOR DYR og aftal abort
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 62
Som jeg har forstået dit indlæg er det hannen der er hoppet ind til tæven i hundegården
Hvis det er tilfældet må hanhundens ejer til lommerne og betale for en undersøgelse og evt abbortsprøjte
Jeg kan godt forstå du er træt af strejfende hunde.
Held og lykke
Mvh. Claus
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 244
feb 2007
Mht. at hanhundeejer er vi enige, det må nødvendigvis være dem der skal betale. Problemet er nok bare at jeg jo ikke har dokumentation, andet end hvad jeg selv så, og så den kendsgerning, at er det den han, så har han før været på "pigesjov" her i området ifølge naboer..
Er mere rolig nu, dirrede hele fredag og var rasende, mildt sagt:)
Vi afventer nu at nogle naboer med nummer på evt ejere af hanhund kommer fra weekend, så vi kan ringe og høre om deres hund ikke var ude på en strejfer fredag d.13..
Parring, hjælp?!!