806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Shit hvad gør jeg. Shit hvad gør jeg.

Molly har jo 9 små hvalpe som er 4 uger på mandag.
Molly producere rigtig meget mælk og det seneste døgn må de bare ikke die ved hende.
hendes bryster er fuldstændig hårde fordi der er så meget mælk.
Hvalpene er begyndt at få fast føde.
Nogen der har erfaringer med dette?
Jeg har gjort alle de ting der plejer at hjælpe, men hun bider efter dem så de skal slippe hendes patter igen.
Er det ikk os farligt at Molly har så meget mælk?
Håber på hjælp

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shit hvad gør jeg.
  • #1   14. feb 2009 Jeg ville kontakte en dyrlæge.. det lyder ikke helt normalt at de slet ikke må komme til..

• #2   14. feb 2009 Tak for svar.
    Jo hun er en kanon mor.
    Hun vasker dem stadig og hun leger med dem og opdrager dem, på alle punkter er hun perfekt.
    Hendes bryst ser skrækkeligt ud, fordi de små har tænder osv. men hun plejer og være ligeglad, hun ville gerne ligge i mit skød også kunne jeg ligge hvalpene til.
    Jeg må prøve og massere hende og se om det hjælper, fordi hun har ikk betændelse i brystet, det har jeg tjekket

• #3   14. feb 2009 De SKAL die hende, så patter bliver tømt, ellers kan hun få brystbetændelse, og det er RET alvorligt.... Hjælp evt. de små til at komme til ellers må du malke ud - kan du ikke det skal du kontakte dyrlægen hurtigst muligt....

Og ja, hvad gør hun når de ikke må komme til patterne ?

• #4   14. feb 2009 nu ligger jeg her med Molly i skødet, jeg prøvede at malke og hun tog over, hun slikker på sit bryst og der kom fint hvidt mælk ud.
    Kan hun virkelig "malke" sig selv

• #5   14. feb 2009 Det er fordi det i en grad spænder i patterne. Du SKAL malke hende ud..Og husk at bliver de først stenhårde,ja så skal du have fat i en dyrlæge. Og husk at brystbetænelse,altså IKKE er betændelse,som du kan se. Det er inde i patterne,på din lille hundemor.
    Vrid et viskestykke op i varmt vand og hold det på maven i et stykke tid og så malk hende ud,ellers er det yrlægen. Held og lykke,me det hele.

• #6   14. feb 2009 hun skal faktisk malkes helt tom,for ikke at få brystbetændelse, malk og malk, lad være at fodre hvalpene før de har taget det sidste mælk fra hende,når du har taget alt det du kan

• #7   14. feb 2009 Jeg har snakket med dr. dyr. det jeg skulle gøre var at malke og se om ikk der kunne komme en hvalp til patten.
    jeg måtte endelig ikk malke hende tom fordi så producere hun mere.
    Jeg skulle tage temp. på hende og hvis hendes bryst var helt varmt og hun ikke spiste og drak så skulle jeg komme med hende

• #8   14. feb 2009 Mange gode svar her... Har prøvet det selv een gang, og det var ikke rart hverken for tæven eller mig.......Nå jeg malkede hende, og så sad jeg ved siden af og lagde hvalpe til de patter som var mest hårde..... vi klarede det med skrækken...

• #9   14. feb 2009 Har du tjekket neglene på dem, de skal jo klippes, hvis de er sylespidse, kan det være derfor , og det er klart hvis de er så spændte ved siden af, er der måske ikke noget at sige til at hun afviser dem.

Kommentér på:
Shit hvad gør jeg.

Annonce