Hvad sker der for ungddommen?! shit! {{forumTopicSubject}}
Ja, altså nu er jeg jo ikk blevet så gammel endnu, MEN jeg synes godt nok der er sket meget fra jeg var 16 til mine snart 23 år!
Dengang jeg begyndte at gå i byen var det at tage stoffer utrolig "taberagtigt", og gjorde folk det turde de ikk nævne det højt fordi der var fare for de fik en skideballe eller man så slet ikke gad snakke med dem mere.
Idag er det åbenbart sådan at man er super cool hvis man tager stoffer som ketamin, ecstasy og hvad alt det skidt hedder. Når jeg ser på fx baboom eller rundt på venners søskendes fb profiler og gamle folkeskole kammeraters, så skriver de åbentlyst om de har været det de kalder "flyvende" i weekenden, og reklamerer for at man er ung og sej hvis man tager det ene og det andet.
¨
Når jeg er i byen ser jeg en masse høje unge mennesker der synes de er så seje når de lige tager en bane, pille eller sådan noget i hjørnerne. og det at slås gør alle åbenbart, for man er jo sejest når man slås i byen?!
Jeg ved der sikkert også sidder nogen herinde der er en af de typer jeg snakker om, og vil i ikke gerne forklare mig hvorfor man pludselig blev sej?- jeg fatter det nemlig ikke.
Nu vil jeg og mit "kedelige" voksenliv smutte ud på en cafetur og slappe af.. god eftermiddag/ aften!
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Jeg med mine næsten 36 år så jo det samme generelle billede da du var 16 ;o)
Og dem, der er ti-femten år ældre end mig så uden tvivl det samme billede i min generation.
Ingen tvivl om, at grænserne flyttes, men det gør vores også. Og fra at være i et miljø til at se på det er der stor forskel.
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Kender nu også nogle der bare slet ikke kan gå i byen uden de lige har fået eller andet.
Kender da også nogle der bare atger det i hverdage, hvorfor ja det aner jeg ikke.
Når jeg er i byen er det kun alkohol der ryger ind og ikke andet. Synes det andet er både for farligt og så er det slet ikke min stil.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
Jeg synes bestemt det er sørgeligt! Er blevet tilbudt såååå mange gange. Til sidst var jeg den eneste der sagde nej, næsten, så jeg droppede at komme der og fandt mig nogen andre steder at feste og der er det helt anderledes. Så det handler om omgangskreds!
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.831
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.831
Nåja det med at slås det er da ligeså meget på alkohol som det er på stoffer.. Hvis ik det er mere på alkohol end stoffer!!
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.231
jeg glæder mig godt nok ikke altid til at få børn heeeh
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Her er det lige nøjagtig omvendt, der var det "sejt" da jeg var 16 år, men ikke hos de 16 årige i dag.
dec 2007
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.492
Nogle viser gerne frem de tager stoffer og andre skjuler det så godt som muligt. Synes ikke jeg kan se forskellen.
Jeg personligt forstår det ikke, har en onkel der er narkoman, så han har sagt et godt eksempel på hvordan mit liv aldrig skulle blive/være.
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 45 Svar: 202
Men de små børn på min skole er bare blevet så flabet, så tror sgu nok det bliver endnu værre, om et par år.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
tjaee, jeg er vel fra nogenlunde samme område som dig (Fløng), og jeg befandt mig da helt klart i det billede du nu tegner..
Da jeg var 14-15-16 var folk stive konstant, jeg datede en pusher og alle i omgangskredsen var på alt hvad der kunne inhaleres eller ryges.
Jeg så endda elever som var meget yngre, sidde og tage snitter på min folkeskole..
Jeg tror bare det handler om hvad man ser og ikke ser?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
mar 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 27
Ja der måske mange der der på stoffer , men det har virkelig også meget betydning hvem man er osv.
Jeg har gået i byen siden jeg var 15 år og aldrig er jeg blevet tilbudt stoffer eller taget noget, hverken joins eller noget,
Jeg går ud fra det fordi jeg har nogle ordentlige venner og selv er et voksent og klogt menneske .
Det kommer vel an på hvem man er, jeg har altid syntes det var taberagtigt og vil jeg altid gøre .
Nogle unge er bare dumme og syntes det sejt, men jeg syntes sku også det virkelig lavt agtigt.
dec 2007
fatter bare ikke at de skal skilte med det
Hvad sker der for ungddommen?! shit!