{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

hvor gammel før paring {{forumTopicSubject}}

Og så blev tråden væk.. sjovt som folk ikke bryder sig om at høre andet end når folk giver dem ret...

Ja søde ven, det er en god ide at produkser hvalp på endnu en uægte hund.. nej nej den skal da ikke undersøges.. 6 måneder siger du, jamen find du da bare en han hund nu, så den er klar ved først løbetid.. kan de bløde kan de føde, ellers havde naturen jo ikke indrettede den sådan... og at købe en hund for det ene formål at erstatte en baby er en god ide.

måske man skulle have svarede sådan i stedet for

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor gammel før paring
  • #1   6. nov 2008 puha lyder som en dårlig tråd

• #2   6. nov 2008 Iben --- AMEN

• #3   6. nov 2008 Personen der oprettede tråden har nok fået mange lign svar, nok derfor den blev slettet - så er der jo ingen grund til at bringe det op igen, der er ingen af os herinde der kan gøre noget alligevel - personen lukkede jo fuldstændig af, og mente at hunden skulle have lov til at prøve at være mor. smiley

Og så vil jeg altså lige understrege at det absolut ikke genere mig at det er en "uægte" hund, den skal bare undersøges, ligesom alle andre.

• #4   6. nov 2008 camilla har heller ikke noget imod uægte hunde. kun når der 5000 andre af samme slags som heller ikke kan finde et hjem..

• #5   6. nov 2008 og når man vil gøre det uden at vide en kæft om det aller mest bersale, og man ikke har gennetænkt det ud over den skal have hvalpe

• #6   7. nov 2008 Iben K: Er du ikke bare en smugle nærtagende?! Hvad mener du lige med at man skal tænke når man laver hvalpe og desuden er det kun hunde med stamtavle der er indavlede og bliver syge, det ved alle da og kan man ikke komm af med hvalpene kan man da bare sælge dem billige til nogen der træner kamphunde. Hvor svært kan det være??!!!

(Fed ironi kunne muligvis være brugt)

• #7   7. nov 2008 he he

• #8   7. nov 2008 Ja det lyder til endnu en dejlig tråd der er forsvundet...

Dem jeg har mest ondt af er tæven, de kommende hvalpe og deres købere smiley Ikke de fedeste forudsætninger for livet...

• #9   7. nov 2008 Jeg læste godt tråden og hun blev godt nok tøsesur! Ej, men altså mod tåber kæmper selv guderne forgæves. Men jo stakkels tæve, hvalpe og naive hvalpekøbere som meget vel kan enden op med en syg hund.

• #10   7. nov 2008 Tanja - opretteren ville selv beholde ALLE hvalpene, som de så fint beskrev.

-. De kan ikke selv få børn, så det er nok deri problemet ligger, så fører de det over på deres hund i stedet.

• #11   12. nov 2008 Nu kender jeg Lene og hun kunne absolut ikk finde på at bar lave unger.. hun er glad for dyr og går op i deres trivsel og er derfor også igang med at undersøge hvordan avl er med hunde hvis èn herinde kan sige de ikke selv har undersøgt det da de ville lave hvalp så er den ene person godt nok ik for klog eller også lige glad med hundens liv..

Jeg syndes det så uretfærdigt at et par personer fra et forum kan få lov at lave hele historien om og så tror alle andre på det herinde for det da altid den der laver rav i det, der har ret.. som i en skole begynder en at mobbe en person så hopper alle andre på vognen..

lige som med den tråd om en der sælger uden stamtavle, uden at undersøge noget laver man en tråd og anklager folk, guskelov var der en fra forummet der kontaktede sælger og fik klarhed over det og så håber jeg trådstarter der lavede balladen fik en over snuden.. det kan ødelægge såå meget for andre at man er så kortnæset at man udsætter andre bar for at spille smarte og få opmærksomhed.. hvor gør det ondt at tænke på voksne mennesker er sådan.. troede virkelig dette forum var til at hjælpe folk!! ikke til at dumpe folk og skubbe dem i den forkerte retning..

bare lidt aften tanker fra mig af..

• #12   17. nov 2008 Lene... Ikke tag dig af dem, nogen elsker bare at dømme andre, og tro det værste om folk!..
    Og hvor er det bare strengt af dig, der bruger det med deres barneløshed! At I kan få jer til det..

Lene, ignorer dem!

• #13   17. nov 2008 ..lige en eksta tanke, tænk man har så stort et behov for at nedgøre andre, at man ligefrem åbner en lukket tråd for at koge mere suppe på ingenting... Sker der for lidt drama i jeres hverdag? Lyder som om nogle lever højt på sådan noget...

Tsk tsk...

Kommentér på:
hvor gammel før paring

Annonce