438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Er jeres tæve også en "bitch"?? Er jeres tæve også en "bitch"??

Ja nu kan man jo efterhånden begynde at se hvordan det lille pus tager på smiley Hun er i 5 uge..
Hun er dog bare blevet en rigtig lille mokke når vi går tur, for der er absolut ingen hunde (og det gælder alle slags), der får lov at komme tæt på! Og dertil er hun også blevet mere pylret og ´"snakker" med sine ting smiley

Er det bare sådan noget generelt når de er drægtige at der ikke må nærme sig andre hunde??

Hun har altid været lidt hys med hunde og specielt når hun er i snor, men ligeså snart hun er fri er der ingen proplemer.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeres tæve også en "bitch"??
  • #1   10. sep 2008 jo mine bliver også mere bestemte, når vi møder andre hunde også hvis hundene kommer her.
    de er mere morsyge, mine hunde og vil nusses og være tæt på os.

• #2   10. sep 2008 Ja det tænker jeg også når vi lufter hende, for hun er jo mors hund - hehe.. Men det er ligesom om at hun ser dem an først (står helt stille indtil den anden hun bevæger sig) også flipper hun og knurre.. Men hvis hun er løs så er der ikke en lyd

• #3   10. sep 2008 Jeg tror det er meget normalt -herhjemme møder vi stortset aldrig andre hunde, så jeg kan ikke sige jeg har så meget personligt erfaring med det -Shelly skal føde om en uge.. ;o)
    Men egentlig er det jo godt nok da drægtige tæver er mere 'modtagelige' overfor diverse vira, og man ved jo aldrig hvad fremmede hunde slæber rundt på...

• #4   10. sep 2008 Anne: Ja og man ved jo aldrig hvordan den anden hun reagere så jeg har heller ikke noget imod at hun er bestemt og først lægger op til leg når hun er løs..

• #5   10. sep 2008 Kaoz har leget med en højgravid (højdrægtig?) hunhund, og den var alt andet end mopset =)

Hun livede helt op og prøvede at spasse med når koen gjorde sig til, men det er svært når man er en tromle *fnis*

• #6   10. sep 2008 Ej hvor hyggeligt smiley Jeg glæder mig mere og mere til hun bliver tykkere.. Der er ikke noget bedre end en fed mave hvor vapserne ping-ponger derinde smiley

Kommentér på:
Er jeres tæve også en "bitch"??

Annonce