1.098 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Midtjysk greyhound stadion Midtjysk greyhound stadion

Jeg ved, der er nogle stykker herinde, der har været derude og løbe!

Jeg skal helt klart ud og prøve det med mine.
Melanie og Thea vil elske det! Og Baby... Ja... Han er bare med, så vi kan få et godt grin smiley

Jeg tror især Melanie vil få et kick ud af det, og tænker faktisk det kunne være en sport for hende.

Men hvordan fungere det?
Og hvad nu hvis man "blev bidt af en gal væddeløbshund" og gerne vil dyrke sporten? hvilke mulighede er der så for træning?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Midtjysk greyhound stadion
  • Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 20 Følgere: 667 Emner: 124 Svar: 7.274
    #1   20. dec 2018 kun fra artikler har Desværre aldrig besøgt dem men de påstår de kan få aslan til at tage banen og det vil jeg sgu se en dag før jeg tror det hahaha

det virker som et fedt sted

• #4   20. dec 2018 Vi har været der til træning flere gange i år med vores dværgpudel, whippet og en gang med vores podenco ibicenco.. Det er smadder skægt og de er SÅ søde deroppe og det er hyggeligt og sjovt at se de andre løbe. Vi har en times kørsel derop og en time hjem så vi kan kun nå træning om søndagen.. ??

• #5   20. dec 2018 Jeg har 2 timer derned og 2 timer hjem.
    Jeg overvejede om vi skulle komme til den træning der er nu her i weekenden. Men ved ikke om det bliver aktuelt smiley

• #6   20. dec 2018 Ja så har du også en god tur.. ?? Det er jo ikke lang tid man er inde med hver hund, men jeg synes det er så sjovt og hyggeligt, ja og bare det at se de andre drøne afsted. Og så den forskel der er på racerne.. Vi kan desværre ikke på søndag, og det er alt for længe siden vi har været afsted..????

• #7   20. dec 2018 Jeg er nødt til at prøve det! Melanie er lyn hurtig. Vil vildt gerne se, hvor hurtigt hun løber! smiley

Jeg tænker det ville være god aktivering, den 23. da de skal være alene meget af den 24....
    Er hundene trætte bagefter? Hvis ikke de er på banen så længe af gangen?

• #8   20. dec 2018 Uha det synes jeg, men det er nok også oplevelsen og alle de andre hunde.. ??
    Og jeg har kun oplevet at de giver så god tid til hundene, men hvis det går godt og hunden kommer fint rundt så er det lige som det, mere så man ikke bliver skuffet over tiden på banen.. ?? Min whippet må ikke løbe banen rundt i et stræk endnu her sidst jeg var der??

• #9   20. dec 2018 Spændende!
    Er der noget man skal passe på? Jeg tænker med alderen på hunden og hvilken form den er i?

• #10   20. dec 2018 Det lyder mega spændende! Og ville vildt gerne ud og være tilskuer en dag smiley Især med de forskellige racer, der løber.
    Men det ser lidt ud til, at man helst skal have bil for at komme dertil?

• #11   20. dec 2018 Jeg tænker at nogen ved mere om det. Men tror først det har meget at sige når de løber mere. Og så hørte jeg noget om at det er vigtigt at hunden lære at løbe på bane så den lære svingene og ikke får for meget fart på. ?? Jeg ved desværre ikke hvordan man kommer der til med det offentlige..

• #12   20. dec 2018 Nååååh synes klart du skal prøve og hiv endelig fat i Simone smiley hun er rigtig meget derude og ved alting.

Måske jeg kan hjælpe også, har da været der et par gange.
    Måske jeg skulle komme ud og sige hej? Lille Kaos vil sikkert elske det

• #13   20. dec 2018 Simone - det må være mig smiley

Der står rigtig meget info på hjemmesiden, også om træningen. Prøv at læse her: http://midtjyskgreyhoundstadion.dk/generel%20info/tr%C3%A6ning.html

Der er også en video fra en helt almindelig træningsdag - jeg fik dog ikke rigtigt filmet nogen nye denne dag. smiley
    Men kig endelig forbi - du vil bestemt ikke være den eneste med 2 timers kørsel. Det er jo den eneste rundbane på denne side af broen, så folk kommer fra hele jylland og fyn.

• #14   21. dec 2018 Eeej jeg overvejer meget at melde os til, nu her den 23. !
    Håber det kan komme til at hænge sammen. Det lyder så spændende!

• #15   21. dec 2018 Det er super sjovt. Jeg kommer med My, Enya og Junior smiley

• #16   21. dec 2018 Jeg tror, at Gaddafi ville synes rigtig godt om det
    Jeg tror næsten at vi skal prøve, måske er det også noget jeg har lyst til at dyrke fast.
    Ærgerligt at der ikke er noget tættere på.

• #17   28. dec 2018 Det lyder mega sjovt, ved I om der ligger en bane på Sjælland et sted? smiley

• #18   28. dec 2018 Kallerupbanen.dk ??

• #19   29. dec 2018 Vi har aldrig prøvet væddeløbsbane, men har prøvet lurecoursing et par gange til myndeklubbens arrangementer rundt omkring. Som ny fik man lov at løbe det de kalder en "babybane" - terrierdyret var vildt god til det, indtil hun opdagede det var plastikstrimler hun jagtede, så kunne vi rende hende smiley det gad hun fandeme ikke løbe efter en gang til...

• Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

#20   29. dec 2018 Jeg forestiller mig en lignende reaktion fra aslan hahaha

• #21   29. dec 2018 Jeg har to som gerne løber efter plasticstrimler og en der absolut ikke gider smiley Ghini synes det er noget opreklameret fis, specielt, når man skal have mundkurv på og ikke kan få lov til at ruske.

Hun foretrækker klart at gå på musejagt eller at nakke en rotte smiley

• Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

#23   29. dec 2018 Hahaha Nej skal vi ikke lave en hg tur derud i 2019?

med kage og kaffe og hygge og så kan vi grine af de hunde der ikke vil og juble af dem der overrasker

kommer nogle langvejs fra har vi soveplads her

• #24   29. dec 2018 Det lyder rigtig hyggeligt Lens!!!

• #25   29. dec 2018 Jeg synes det lyder hyggeligt Lens, men husk der bliver måske også grinet af de løbende ejere. smiley For man bliver lige sendt med ind og rundt til de mener hunden er klar selv??

• #26   29. dec 2018 I pis regnvejr smiley

profilbillede
  • #27   29. dec 2018 Kirsten ja nemlig, men stadig hyggeligt.. ??

• Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

#28   29. dec 2018 så skal jeg jo løbe en bane hahaha

• #29   29. dec 2018 Jeg er frisk smiley

• Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

#30   29. dec 2018 Det skal vi da simpelthen planlægge i det nye år!

Skal vi ikke lige hjælpe med at huske hinanden på det?

Altså hvis Aslan løber efter en plastikstrimmel, så giver jeg flødeboller smiley Jeg tror simpelthen ikke han gider smiley

• #31   29. dec 2018 Lens - Hvis vi kan kommer vi også. Det kunne være sjovt at se om Ghini og Aslan kan kende hinanden. Aslan var jo ret forelsket i hende, da han var ung smiley

Gider han ikke kan han og Ghini stå på sidelinjen og snakke om alle tåberne, der gider smiley

• Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

#32   29. dec 2018 Åh ja smiley Jeg tror altså hun vil elske ham nu - for han er nemlig blevet en rigtig kat! smiley
    I dag ville han ikke ud fordi det regnede, og der er lidt smuk smidig catwoman over Ghini smiley smiley

Det kunne simpelthen være så hyggeligt!

• #33   29. dec 2018 Hvis det bliver planlagt, kommer Kaos og jeg også! smiley Og hilser på og hepper på hundene (og de løbende førere ??)

• #34   29. dec 2018 Tror Baby melder sig ind i den klub, der snakker om løbetosserne! smiley

• #35   29. dec 2018 Starter de fra startboksene til træning?
    Eller holder man dem bare?
    Jeg tænker da at den gennemsnitlige hr og fru dk lab kan få store problemer med at komme ind i den smalle box smiley

Jeg syntes greyhound løbene var fede og har set mange på Fyn og Billund travbane.
    Men jeg tør ikke lade mine hunde løbe for sjov, da jeg ikke acceptere at de jager vildt og jeg lufter dem dagligt uden snor. Så er bange for at jeg ødelægger min “vildt må ikke jages” ved at opmuntre til at jage “haren”
    Men måske er det bare mig smiley
    Jeg elsker bare den frihed jeg kan give mine hunde nu fordi jeg ved de kan stoppes.

• #36   30. dec 2018 Nej de starter med håndslip, og jeg kan sagtens stoppe min labrador når der kommer katte og harer. Hun har også været igang med at jage kaniner her hjemme, men kan hurtigt stoppes ved at sige nej og/eller dæk.

Mine hunde går efter lyden, så det er straks værre, hvis nogen bruger en motorsav i haven.

Kommentér på:
Midtjysk greyhound stadion

Annonce