{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Isabel K
Isabel K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hund og ejer søges til projektopgave. {{forumTopicSubject}}

Som i et tidligere indlæg søger jeg ligeledes en hund og en ejer til mit eksamensprojekt. Jeg søger indenfor københavnsområdet.

Jeg er i gang med sidste del af min uddannelse som PAFF-instruktør hos hundepsykolog Lone Greva. Som en del af eksamen skal jeg lave et projekt med en hund og ejer, der har et træningsproblem. Det kan fx. være et problem med indkald, at hunden trækker, ikke bliver i afdækning eller andre problemer i forbindelse med den almindelige hverdagstræning. Det kunne også være problemer med spor- og/eller feltsøg.

Der vil være tale om et træningsforløb på ca. 2 mdr., hvor vi mødes 2 gange om ugen, og derudover træner ejer og hund hjemme. Der vil blive filmet 3 sekvenser i forløbet, som viser udviklingen i træningen, ligesom der skrives en rapport over forløbet.
Idet det er en del af eksamen, vil der ikke være penge indblandet.

Det skal nævnes, at der udelukkende anvendes positive træningsmetoder.

Hvis det har fanget din interesse, så send en mail til isabelk@hotmail.com
med de relevante oplysninger - dit navn, kort beskrivelse af hunden og problemets natur, og kontaktoplysninger. Så vil jeg vende tilbage hurtigst muligt.

Mange hilsener

Isabel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og ejer søges til projektopgave.
  • #1   18. mar 2007 Hej Isabel.
    ÆV-en skam,at det ikke er her i jylland.
    Vi ønsker dig,alt nmuligt held og lykke.
    Vi har selv gået,hos Lone,som jeg ser,som : Verdens bedste og ærligste hundetræner.
    Og hendes metoder,ja-de virker altså.
    Men som sagt,held og lykke,fremover.
    Hilsen Viv og co.

• #2   18. mar 2007 Ærgeligt, jeg elsker at være med i sådanne projekter. Man lærer en hulens masse selv.

Desværre ( er jeg lige ved at sige ) har jeg ikke problemer med mine, men jeg vil klart anbefale andre der har, at udnytte dit tilbud!

• #3   18. mar 2007 Hvor i khb er det ?

• #4   18. mar 2007 Hvem der bare boede på sjælland!!

Hvis du skulle få lyst til at rykke dit projekt til Odense siger du bare til.. smiley

• #5   18. mar 2007 Så Har jeg sendt dig en mail:)

• Isabel K
    Isabel K Tilmeldt:
    mar 2007

#6   18. mar 2007 Hej alle sammen.

Tusind tak for jeres interesse og de søde svar!

René: Hvor træningen kommer til at foregå, kan aftales nærmere.

Og tak til jer, der allerede har mailet. Jeg vender tilbage snarest.

Mange hilsener
    Isabel.

• #7   23. mar 2007 Hej Isabel, ville bare lige høre om du har fundet en, ellers har jeg en Border Collie, der godt kunne bruges

• #8   23. mar 2007 Har en hvalp på snart 4 måneder hvis vi kan bruges smiley

• Isabel K
    Isabel K Tilmeldt:
    mar 2007

#9   24. mar 2007 Tina P og jasko B:
    Jeg er ret tæt på at have valgt projekthunden.
    I skal være velkomne til at sende en mail alligevel. Så skal jeg vende tilbage med et mere konkret svar.

• Isabel K
    Isabel K Tilmeldt:
    mar 2007

#10   25. mar 2007 Hej allesammen.

Nu har jeg fundet hunden til mit projekt. Det har været en spændende proces, og hold da op - hvor har der været mange gode kandidater!
    Så tak til alle jer, der har henvendt sig. Jeg ville ønske, at jeg kunne have valgt jer alle, men sådan er "reglerne" desværre ikke. Jeg vil ønske jer rigtig god arbejdslyst med hundene, og håber at I finder nogle gode løsninger på de forskellige træningsproblemer.

Mange hilsener
    Isabel.

Kommentér på:
Hund og ejer søges til projektopgave.

Annonce