{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Tisser i sengen {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen! ?? Jeg har en dejlig shipperke på 17 uger men døjer med et problem, jeg håber der en der kan hjælpe med. Hun er generelt renlig, men har en tildens til at tisse på min kærestes dyne, selvom hun lige har været ude. Er der nogen gode råd til hvad man kan gøre? Udover at holde hende væk fra soveværelset, da jeg helst vil undgå dette. ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser i sengen
  • #1   4. apr 2018 Der kan være en mio forskellige årsager til problemet, og det er umuligt at sige uden at have set situationen.
    Derfor vil jeg anbefale jer at benytte et børnegitter i en periode, indtil den dårlige vane er brudt. Sådan er det med den slags - man skal vende situationen på hovedet for at komme problemet til livs.

Alt det er tisset på skal vaskes i rodalon, så lugten forsvinder. Hunde tisser hvor der i forvejen ligger af tis nemlig.

• #2   5. apr 2018 Hvis det er noget hun tit gør, og hvis hun også små tisser, når hun er ude, skulle du måske overveje, om hun har blærebetændelse.

• #3   5. apr 2018 Hvis hun gør det i søvne, er jeg ret overbevist om blærebetændelse.

jeg ville straks bestille en urinprøve. Det er meget smertefuldt for hunden.

Hvis den er negativ, er det bare en dårlig vane i skal have brudt. Jeg stemmer i med børnegitter

• Louise R
    Louise R Tilmeldt:
    feb 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   8. apr 2018 Jeg tænker også blærebetændelse. Kom du afsted til dyrlægen ?

Kommentér på:
Tisser i sengen

Annonce