{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Tisser i sengen {{forumTopicSubject}}

Min Shih Tzu på 6 måneder har fået en meget ulækker og irriterende idé, nemlig at hun skal tisse i sengen!

Hun er under normale omstændigheder renlig og tisser ikke andre steder, hun sover ikke i sengen og må heller ikke være deroppe, men nogen gange når vi kigger væk hopper hun derop, KUN for at tisse og hopper derefter ned igen.

Det har intet med luftning at gøre, da hun lige kan være kommet ind efter tur og gøre det.

Hvad kan det skyldes og er der nogen der har et godt råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need a certified electrician to fix my socket where the stove is to be connected. 1.250 kr.
  • Opsætning af fjernsyn 550 kr.
  • TV2 kanaler virker ikke 1.149 kr.
  • Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Handyman - boreopgave (gardinstænger, hylder) 600 kr.
  • Toilet virker ikke 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser i sengen
  • #1   28. nov 2013 Min gjorde det også da ham var omkring den alder, typisk når vi havde skiftet sengetøj. Jeg ved ikke hvad det skyldtes, men vi forhindrede ham i at kunne komme i soveværelset før vi alle gik i seng og han vidste han skulle sove, så holdt det hurtigt op..

• #2   28. nov 2013 Lukke døren til soveværelset ..... smiley

• #3   28. nov 2013 Tænker også - Hvorfor ikke bare lukke døren?

Og jeg tænker at det bare er en dårlig vane hun har fået... Der er trygt og rart at være, og det er de steder hvor der er det, at hvalpe altid vil foretrække at tisse.

Så mit foreslag er - Luk døren, og så vil den vane holde op helt af sig med tiden smiley

• #4   28. nov 2013 Ja det er jo allerede blevet sagt, men vil da også råde jer til at lukke døren til soveværelset. Det er da en ulækker vane, og det skal da stoppes hurtigst muligt.

• #5   28. nov 2013 Altså min gamle gamle gamle Terrier der desværre er død og borte for mange år siden, tissede på gulvet i gangen foran hoveddøren hvis du gik i længere tid og andre gange og med en ekstra gave. Dette var heller intet med gå ture eller andet men i demostration over vi gik uden ham. Han gjorde det hele livet desværre med ok, var så i gangen på trægulv.

Hvis du ikke vil have lukket døren af en eller anden grund, så børne gitter kan anbefales ? smiley .. Det brugte vi til vores schæfer simpelthen for at holde ham ude, uden at skulle lukke helt til (: Så kan hunden se sengen og jer i den men stadig ikke komme ind til den, og du spare på vand og sæbe smiley

• #6   28. nov 2013 Mulan gjorde det i starten, men jeg fangede hende i det tre gange, sendte hende udenfor alle gange og vup så var den ide væk smiley

Måske om det har noget med duft og tryghed at gøre, det er svært at sige

• #7   28. nov 2013 Laurent - de gør det ikke som demonstration eller i trods over noget..

• #8   28. nov 2013 Det kan godt være dine ikke gør. Men det gjorde han. Det var klart demostation over vi gik. Han fejlede intet og var kastreret og ingen af de andre 2 gjorde det, kun ham. Han gjorde det ikke når du var hjemme, kun hvis du var væk mere end en time ca. Og jo hunde kan godt gøre ting i trods smiley

• #10   28. nov 2013 Har skam læst og erfaret . kendte min nu afdøde hund meget godt, havde ham i små 10 år. sååå ...
    men nu skal denne tråd ikke handle om min afdøde hund.. smiley

Rikke J - held og lykke sikker på du finder på noget med alle de gode forslag . smiley

• #11   29. nov 2013 Mange tak for svar, vil helst ikke have døren lukket, da det gør de små rum meget kulde.. Men må prøve med et børne gitter smiley

Kommentér på:
Tisser i sengen

Annonce