{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Lære hvalpen at den ikke må.... {{forumTopicSubject}}

Efter jeres oplevelser med jeres hunde, fra hvalp af og til nu.. som jeg fik af vide her forleden, kan man lige meget hvad altid se om der bor en hund i et hus, bla. pga. skaderne,hehe:-) Men primært ...= har I nogle gode tips til at hunden ikke må bide/ødelægge ting og sager i boligen.. jeg ved slf. godt at legetøj er et af de bedste muligheder, som kan aflede hvalpen i at ødelægge møbler, døre eller andet..
Hvad siger I?;-)*S*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lære hvalpen at den ikke må....
  • #1   17. dec 2006 hmm, da Tyson var hvalp var det sådan set lige meget hvad han havde af afledning når han var alene hjemme, han ødelagde alt alligevel. Men dog hans aktivitets bold hjalp nogle gange

• #2   17. dec 2006 Sørg for at hunden er fysisk og mentalt vel-stimuleret i hverdagen.
    Mine hunde har stor set ikke ødelagt noget og det har været i en meget begrænste periode i deres hvalpe-tid det har stået på

• #3   18. dec 2006 hunde ødelægger ting af primært to årsager. seperationsangst eller understimulering. så hvis man søger for at lave alene træning og stimulerer dem tilstrækkeligt så vil du næsten være 100 procent sikker på at intet bliver ødelagt.

• #4   28. dec 2006 Man kan næsten ikke undgå at en hvalp ødelægger et par ting, men man kan jo godt undgå at den splitter huset fra hinanden. Fx. sørg for at når den er alene så begræns dens områder, den kan fx. ligge i forstuen eller brykerset, os vær sikker på at der IKKE er er sko el. som den kan ``hygge`` sig med imens i er væk. men ret dens konsentration på noget andet imens. . giv den fx. er solidt kødben som den kun må få når i er væk. og når i kommer hjem kan i klappe den lidt men ikke så meget at den tror at er et højdepunkt.. Og HUSK ALTID at få den tissset af inden i tager afsted.. hvis i har flere spørsmål så skriv til mig =D

Kommentér på:
Lære hvalpen at den ikke må....

Annonce