{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indkald HJÆLP
  • #2   26. nov 2014 En lang sporline og kald når hunden er bevæget sig væk fra dig.
    Masser af lækre godbidder og MASSER af ros når hunden kommer hen til dig smiley

    Så slipper du ikke hunden løs før indkaldet er i skabet smiley Det kan godt tage lang tid inden det er super godt, så masser af tålmodighed smiley


  • #3   26. nov 2014 Har prøvet at løbe væk det virker kun en gang imellem. Den med sporlinen må jeg prøve smiley smiley

  • #4   26. nov 2014 herhjemme hedder den 15 m sporline til myren og så ikke kalde, før man er sikker på succes.

  • #5   26. nov 2014 Jeg fløjter eller klapper når jeg kalder . Det reagere kiara på . Hun er selvfølgelig stadig under træning da hun kun er 5 måneder . Og så bruger jeg kun hendes navn hvis hun virkelig ikke reagere . Hun har også en tendens til at synes andre hunde eller børn er mere interessant .

  • #6   26. nov 2014 Min lille cockér på 5 mdr har værét rigtig god til det, men nu er det som om det er gået helt tabt for hende, og hun kommer overhovedet ikke. Heller ikke med hjælp fra godbidder smiley smådel kan da også være jeg skal prøve den med sporlinen smiley

  • #9   26. nov 2014 Maj-Britt hvem siger at de bliver sluppet fri på offentligt område? Min bliver ikke sluppet løs offentligt f.eks. Den bliver sluppet løs på indhegnet grund eller ude ved hesten hvor den gerne må gå løs fordi den ikke kan løbe hen til nogen den ikke må smiley

  • #11   26. nov 2014 Vores ældste hund kunne det da vi fik hende (omplacering). Men vores yngste lærte vi det ved at træneren holdte fast i ham, jeg gav en eller to MEGET lækre godbidder, og så løb jeg lidt frem og lød MEGET spændende og glad når jeg kaldte, hvor træner jo så slap ham. Og så har vi øvet distancen mere og mere, og jeg løber heller ikke længere og ligner ikke nødvendigvis en lallen idiot når jeg kalder ham ind smiley I takt med at han også har lært at blive dækket af, er det heller ikke nødvendigt at nogen holder ham endnu.
    Jeg har altid haft et par særligt lækre godbidder til brug ved indkald, da jeg gerne vil have at den sidder lige i skabet.



Kommentér på:
Indkald HJÆLP

Annonce