{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning med bold som belønning
  • #1   18. jun 2014 Det er jo dejligt hvis man har en hund, der er højt motiveret på bold-belønning.

Du må fortælle lidt om hunden og hvordan den opfører sig omkring en bold for at man rigtig kan svare på spørgsmålet. Der er jo mange veje til Rom og de afhænger af udgangspunktet.

• #2   18. jun 2014 Hej CH smiley

Jamen det er jo min Diva jeg påtænker at træne med bold. Problemet er bare at da hun var lille lavede jeg den fejl at gå i parken og kaste pind/bold med hende meget. Det har resulteret i at hun kører højt på bolde. Hvis der bliver spillet fodbold i haven, skal hun være inde ellers æder hun bolden:/ Hun slapper ikke helt af.. Hvis jeg har en bold i hånden hopper hun op som en vanvittig.. Men tænker om man ikke kan få hende over på noget knap så "jeg vil jagte og æde bolden" agtigt? smiley Det er jo lige før hun letter fra jorden hvis jeg ber hende om at sitte mens jeg har en bold;)

• #4   19. jun 2014 Hvis hunden ikke kan fokusere på andet, når du har bolden i hånden, så er det det første den skal have lært.
    Det første skridt er at hunden skal tage kontakt til dig, for at få lov til at tage bolden og så skal du selvfølgelig have en problemfri aflevering.
    Du kan få lidt inspiration her:
    http://www.canis.dk/film.php?filmid=55

• #6   19. jun 2014 Kan du eventuelt lave en lille video hvor vi ser hvordan du leger med bolden med hunden?

At lege med bold er en lille kunst for sig selv, når man ikke har lært det, men vigtig o forhold til at få hunden til at gå i spænding på bolden i stedet for at stresse.

• #7   19. jun 2014 Jeg har fået en veninde til at hjælpe med den del af træningen:) men tak for jeres råd:)

• #8   19. jun 2014 Så er jeg da mere end glad for, at jeg ikke brugte tid på den lange forklaring....

• #10   19. jun 2014 Jep, Patte smiley

Kommentér på:
Træning med bold som belønning

Annonce