{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Julie Ø
Julie Ø
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

renlighedstræning {{forumTopicSubject}}

Jeg fik min hvalp i onsdag, hvor den var 8 uger, vi har nu trænet et par dage med renlighed, hun skal tisse udenfor, og det gik fremad, men her de seneste par dage er hun igen begyndt at tisse indenfor og derudover er hun også begyndt at lægge små gaver til os, selv når vi har døren åben til fri gennemgang, hvilket vi ikke er så glade for. Vi er sådan lidt nede over at det gik så godt og det hele så vælter tilbage til start.

Er der nogen der kan hjælpe os med hvad vi kan gøre og ikke burde gør?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renlighedstræning
  • Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
    #1   21. apr 2014 det er ikke noget hunden lærer på en lille uge, den skal ud hver gang den har spist, leget, sovet, giver besked, og ellers inden der går for længe siden sidst den var ude..

• Julie Ø
    Julie Ø Tilmeldt:
    apr 2014

#2   21. apr 2014 Okay tak, det gik bare rigtigt godt og et par dage tissede hun slet ikke inde. Hun tisser heller ikke inde når vi går op i seng, så piver hun når hun skal ud og sidder og venter på jeg vågner.

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#3   21. apr 2014 det vil nogle gå to skridt frem og et tilbage, når man "træner" dyr, også fremover.

så bare fortsæt arbejdet, og glæd jer over alle de gange der ikke sker "uheld" smiley

• Julie Ø
    Julie Ø Tilmeldt:
    apr 2014

#4   21. apr 2014 Okay tak for hjælpen smiley

Hvordan fik du din hund til at være renlig smiley

• #5   21. apr 2014 Mener det samme som Maria Vær du glad for at den overhovedet piver Det har mine aldrig gjort Så flot gjort lille vovse smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#6   21. apr 2014 det tog lang tid fordi han ikke gav besked, men han kom ud, som skrevet tidligere, og man lærer at se hvilke signaler hunden giver, når det er tid til at omme ud, fx løber søgende rundt

• Julie Ø
    Julie Ø Tilmeldt:
    apr 2014

#7   21. apr 2014 okay vi fortsætter bare smiley

Men jeg synes bare det er underligt, når hun kommer udefra (hun elsker at være ude) og løber ind, tisser og løber ud igen...

• #9   21. apr 2014 Er i med hende ude? Tænker om det måske er noget med tryghed, der gør hun søger ind til jer, for at tisse.

Jeg ville prøve at lære hende tis komandoen, ved at når hun tisser (udenfor self) at sige tis eller tis så fx Det brugte jeg på min, og så selvfølgelig en masse ros når hun gør det.

At hun piber skal i være glade for, min på 5 mrd piber ikke. Han viser så gerne andre tegn, så jeg gerne ved det. smiley

• #10   21. apr 2014 Julie. jeg tror det handler om tryghed, når hun løber ind og tisser, for at løbe ud igen smiley
    Bare vent! Det skal nok komme. Tålmodighed, køkkenrulle og Rodalon vil være dine bedste venner de næste par måneder smiley

Kommentér på:
renlighedstræning

Annonce