{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

hund trækker {{forumTopicSubject}}

hej alle,
nu har jeg trænet en del hunde men ingen som hende her:-(
hun er 1 år og 1 md.
og når man går tur er der ingen glæde hun trækker konstant og har prøvet alt syntes jeg, gå sit, ven om, grime osv osv, men hun bliver ved og ved, selv min nabos hunde træner opgav fordi hun er bage for fremmede også, fordi han ikke har socialeret hende som lille:-( så suk suk.
nu er han på syghuset og jeg passer vovse. i starten gøede hun når man skulle føre en samtale med andre i haven, det er hun stoppet med, det to 3 dage så var hun afvent med det, dejligt, men gå tur kan vi ikke endnu. så nu vil jeg gerne høre jeres mening, jeg kan ikke slippe hende løs så hun kan krudte af, for han har ikke lært hende indkald, og hun kommer ikke til en når man kalder, min mand og jeg prøvede en aften at lade hende løbe fri, men det tog 2 timer inden damen lod sig "fange", tros vi prøvede at gemme os osv. hun har ikke føre kontakt, når man går og kan sjældent få kontakt med hedes øjne, af og til tro jeg sku hun lider af stress men er ikke sikker.
Nu ikke nogen onde kommentar hendes ejer er 62 år og syg, men han vil ikke unvære sin hund, så vi prøver at hjælpe ham. men selv jeg der har haft "umulige" hunde som de eer bleven kaldt jeg kalder dem fejl opdraget, har jeg ikke prøvet noget af dette her før, jeg har aldrig set en hund før der var så tyk hudet som hende her.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund trækker
  • #1   3. sep 2013
    Kunne vovse ikke lige springe et par måltider over :P, så i kunne benytte jer af LÆKRE snacks som motivation til kontakten til jer.... Eller find en bold/ pivedyr og prøv om det er noget hun " tænder" på ?

Man kan komme ret langt, hvis man finder ud af hvad de er motiverede for smiley

• #2   3. sep 2013 det første du skal er havde kontakt med den det har du hjemme fra ,snak med en lys stemme til den hele tiden varier dine skridt så du ikke går på samme måde ,så skal du havde guffer med ikke de hunde kiks vi alle har men måske pølse den ene gang eller en delle ,gå mange små turde ,

• #3   3. sep 2013 det har vi desværre prøvet hjemme er hun vil med hendes bold, lige så snart du går ud af have lågen er det som om hun går over i en trance, hun vil ikke have god bider, og lege med hendes ynglings ting osv nop. har prøvet at lave pive stemmer det elsker hun normalt også men heller ej på tur, jeg føler mig lidt tabt så at sige. jeg har haft hende med ude at bade en del, det elsker hun og jeg kan få hende til at lege med bold i vand men lige så snart vi kommer op igen så er bold lige meget og så skal det gå frem af og hurtigt med trækken osv. kan ikke distraherre hende med noget, smiley

• #4   3. sep 2013 har prøvet med deller osv, vil hun heller ikke på tur snøft.

• #5   3. sep 2013 Om du så skal rende rundt med en Engelsk bøf i kæften, mens du lyder som en smølf på helium, så BLIV ved smiley

Træn massere af kontakt med lækre snacks hjemme, hvor hun har et større overskud til at " se" dig og forsøg at komme ud mange SMÅ ture i den store vide verden..

Hunden er formodentlig en kombi af understimuleret og granat chok over de nye omgivelser, nye krav og fatter med garanti hat af dine forsøg på træning...
    Find en middelvej, hvor alle indtryk/stimuli er under kontrol, så hun ikke får flere indputs end hendes "harddisk" kan kapere...

Det er meget klassisk at hunde" vælger" mennesker fra når de bliver bomarderet med STUHR STUHR verden og nyt miljø....

Så fat i lever, bøf og coctailpølser og din tålmodighed smiley

• #6   3. sep 2013 træn det hjemme i haven hun skal ikke havde den bold og lege med alene kun når i arbejder ,du kan jo prøve at ligge et spor til den med mad på ,så plejer de at falde til ro kan godt forstå at den er lidt oppe at køre når dens ejer er på hospitalet ,prøv at tænke dig i dens rolle

• #7   3. sep 2013 ja desværre var problemet også før han blev indlangt, men vil sige vi er nået meget langt med alm. ting som sit dæk osv, og ikke gøen osv. det er bare det med turen desværre, men må på den den i haven, og ned og købe guf guf og et pive dyr mere, til træning smiley

• #8   3. sep 2013
    Prøv at finde en kong bold med piv- det er toppen af poppen herhjemme smiley

http://broberghandel.dk/produkter/131-legetoej/601-kong-bold-med-piv-9cm/

Kommentér på:
hund trækker

Annonce