{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gå fri
  • #1   28. jul 2013 Du bruger en lang Line fx 15-20 m, går så og roser hunden for at følge dig, hvis den går ud i linen så den bliver stram vender du og går modsat vej, når hunden bare følger dig uden at linen nogensinde bliver stram så er den klar til at gå uden Line;)

  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #2   28. jul 2013 Har ALDRIG brugt snor/line eller lignende. Har koncentreret mig om at holde den ved benet, knipset og givet godbidder, når de blev.
    Aldrig liner


  • #3   28. jul 2013 Virker sikkert fint ved en hvalp uden jagtinstinkt smiley virker på ingen måde hos hunde med jagt instinkt smiley og da slet ikke hvis hunden er voksen før træningen starter;)

  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #4   28. jul 2013 Øhm, alle børn sover heller ikke efter en bog

    Jeg skrev et forslag. Ikke en ordre


  • #6   28. jul 2013 okay jeg siger tak for alle budene. så må ve se om vi kan få hende det lært smiley

  • #7   28. jul 2013 Lær din hund at gå pænt i snor og ros den når den linen er slap, og når den går pænt.. Kun gode oplevelser og ingen skæld ud..
    Når den kan det kan du gå uden snor hvor du vil... smiley

    Eller det er sådan jeg lærte Balder det smiley
    En afslappet og selvsikker holdning og udstråling er også vigtigt, Jeg har idag en dreng på næsten 2 som kan rande frit uanset hvor i er, han forstyrre ingen og tøffer bare rundt ved min side eller bag ved mig, vis vi går steder med mange mennesker, kun går han høre ordet "fri", løber han foran mig og rundt om mig...

    Og vis man ikke kan kalde sin hund til sig vis der kommer en kat eller et andet dyr, skal man ikke slippe den fri, uanset race og instinkt...


Kommentér på:
Gå fri

Annonce