{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Umuligt at stoppe gøen {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle råd til, hvordan jeg måske ellers kan gribe denne sag an.

Kan sætte nogle eksempler op:
1. Skorstensfejeren kommer og banker på døren - Tucker begynder at gø som en tosset. Han får muligheden for at hilse, men vil ikke.
15min. efter går skorstensfejer - Tucker gør stadig.
- I de 15min. har jeg prøvet at kalde Tucker hen til mig, jeg har brugt "stille"-kommandoen som han godt kender, jeg har prøvet at få hans opmærksomhed hen på noget andet - intet hjælper, hunden gør fortsat.

2. Tucker hører "et eller andet udenfor" og begynder at gø. Jeg går igang med at prøve ovenstående ting af, hund fortsætter. Jeg sender ham i kurven, hund fortsætter. Jeg sender ham ind i andet rum, hund fortsætter - jeg opgiver.
Tucker fortsætter med hans små bjæf i lang tid..

Hvordan får jeg ham dog til at blive stille? Fortstå mig ret, han må GERNE fortælle når der kommer nogen, eller er noget usædvanligt, men han skal kunne være stille når han bliver bedt om det.

Vi har prøvet, at lade ham gå udenfor når han hører noget, så han kan se der intet er, men det hjælper jo ikke når der kommer folk forbi.
Jeg prøver også tit at komme ham i forkøbet. Når der er en lyd, som han normalt reagerer på, starter jeg med at rose ham for at være stille - alligevel kan han ende ud med at gø bagefter.
Jeg prøver at ignorere det han hører fuldstændigt, vise at jeg er "kold" over det og at han ikke behøver advare mig - det hjælper ikke.

Hvad kan jeg ellers prøve?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Umuligt at stoppe gøen
Kommentér på:
Umuligt at stoppe gøen

Annonce