{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Svømning {{forumTopicSubject}}

Reiki har lige haft sin første svømmetime. Og vil hermed anbefale alle at prøve det. Hold op hvor har jeg grinet meget i den tid vi var i svømmehallen.
Reiki blev iført redningsvest og så skulle han jo i vandet. Hvad de åbenbart ikke er vandt til derude er hunde der er for dovne til at gide arbejde når nu vesten er på *G*

Vesten holdt ham jo ovenvande, så det eneste han egentlig skulle var at padle med benene og holde hovedet oppe. Padle kunne han da -men holde hovedet oppe? Nææh nej, han fik lige indtaget ½-delen af det vand der var i poolen *GG*

Men sjovt var det, og Reiki der ellers har et ret stabilt indkald, havde altså ikke lyst til at stoppe igen. Da han havde svømmet nok, måtte vi være to om at få han indfanegt, for Reiki stæsede rundt som en gal og hoppede i vandet igen og igen, for svømmetimen kunne da umuligt være overstået *G*

Må medbringe kameraet næste gang:o)

-andre hvis hunde er rigtige vandhunde, og som måske endda går til svømning med dem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svømning
  • #1   19. nov 2008 Hvor går du til svømning henne? Det kunne være såå sjovt at tage Ifur med en gang

• #2   19. nov 2008 Stutteri Karmdal -det ligger mellem varde og Esbjerg http://www.karmdal.dk/

Jeg ved ikke om der er noget tættere på dig.

• #3   19. nov 2008 Beanmor -sådan var Reiki osse da jeg fik ham. Sopper og plaske var super, men ikke mere end det.
    Min bror var "ond" et par gange og smed ham ganske enkelt i. Jeg stod så ude i vandet med en bold eller noget.

Det tog kun ganske få dage så svømmede han af sig selv, hvis bare jeg eller en anden hund var i vandet. Og nu skal han have udtrykkelig besked på IKKE at gå i vandet hvis man ikke vil have han skal svømme rundt i længere tid :o)

• #4   19. nov 2008 Husker også første gang Blidur så en vandpyt - tror han var 9 uger... NØJ hvor han hylede!!! Lige før jeg måtte løfte ham hen over den! Hihihi
    Men med en masse lokken og at jeg altså gik lidt fremad - så måtte han jo følge med...
    Har taget nogen tid - men når de andre springer i vandet kan det jo ikke være så farligt. Så nu svømmer han også gerne, selvom det ser ret sjovt ud. Hvis han kan - "går" han helst på bagbenene og så flyver forpoterne ellers bare rundt! Ser herre-sjovt ud!
    Hvis det bliver rigtig dybt svømmer han normalt...

• #5   19. nov 2008 LOL jeg forestiller mig lige hvordan det må se ud når hunden "går" på bunde *GG*

• #6   19. nov 2008 Ja jeg ville ønske jeg kunne gå til svømning med Malou men hun er meget bange for vand, prøvede i sommers ved at gå ud sammen med hende, men lige så snart hun fik vand på poterne ville hun ikke længere. smiley
    Jeg går nu lange ture ved vandte i håb om at hun ser at det ikke er farligt, ikke engang en anden hund kan lokke hende med i.

• #7   19. nov 2008 Sanne -kan det heller ikke lokke at slæbe yndlingslegetøjet med og så lege i vandet (self kun i vandkanten i starten)?

• #8   19. nov 2008 Vil vildt gerne med til svøming en eller anden gang det kunne være sjovt... Mener ikke at jeg har oplevet af Ifur er bange for vand men han har aldrig prøvet af svømme

• #9   19. nov 2008 Louise -ellers tager reiki gerne med som støttepædagog hehe...

Har i bil? Hvis i har kunne i jo en dag med tid og lyst til det køre hertil. Her er flere steder hvor der er mulighed for at hunden kan soppe lidt i vandkanten uden at behøve svømme eller noget:o)

• #10   19. nov 2008 Balders vand gælde kom lige pludselig, han var også bange for vandpytter og alt det der - Men lige pludselig en dag hvor vi gik ved stranden løb han bare ud i vandet og så var han solgt smiley

Dog er han ikke helt vild med at svømme endnu, men kaster man noget ud til ham kan han godt hente det, men ellers vil han ikke ud hvor han ikke kan bunde.. Endnu smiley

• #11   20. nov 2008 Det kunne være noget jeg ku prøve, men lige nu er der højvande hos os og bølgerne er høje så tror det skal være en dag hvor der ikke er så vildt derude, samt vandet skal nok være lidt varmere. Tror også at det kolde vand gør at hun ikke vil i. Hun går gerne gennem vandpytter men ikke havet.

• #12   20. nov 2008 Michelle: Det vil vi meget gerne.. så kan vi nemlig bruge Reiki som støttepædagog.. Det skal nok hjælpe på Ifur.. smiley

Kommentér på:
Svømning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce