{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Jeres mening om produkt? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hvalp der virkelig lider af seperationsangst, det er meget slemt når han skal være alene hjemme.
Så nu har jeg fundet nogle ting der måske kan hjælpe sammen med zylkene som han får.
Men vil gerne høre jeres mening om de produkter:)
- http://www.petdreams.dk/separationsangst-rescue-remedy-pet.html
- http://www.ceva.dk/Produkter/Hund/ADAPTIL

Eller har i måske andre ting der vil hjælpe.:)
Håber i vil hjælpe mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres mening om produkt?
  • #2   19. mar 2013 kan huske en tid herinde hvor en Thundershirt blev anbefalet ... prov at søge på emnet eller google

• #5   19. mar 2013 Kan se hvalpen på din profil er fra 2013. Er den trænet i, at være alene hjemme?
    Den i dit sidste link har vi brugt da vi trænede alene hjemme. Men synes det er lidt svært, at vurdere om tingene havde været anderledes, hvis vi ikke havde anvendt den. Om ikke andet så troede vi på, at den virkede, og anvendte den over en længere periode.

• #6   19. mar 2013 Hvor meget plads har han når han er alene..??
    Eventuelt gi ham mindre plads, så der ikke er så meget han skal forholde sig til når han er alene.

Jeg har ikke selv brugt lige netop de to produkter, men jeg har Stressdråberne fra Bach blomsterremedier, og de virker rimeligt sammen med Zylkene.
    Jeg er også anbefalet at bruge Rescue remedy, men det er så mere i sammenhæng med nytår og torden f.eks.

Som noget der kan tænkes at skulle bruges i længere tid, ville jeg selv prøve Adaptil, og når det er et problem der er i hjemmet, ville jeg vælge den til stikkontakten (også det jeg er blevet anbefalet).

• #7   19. mar 2013 hvordan har I trænet jeres hvalp i at være alene?
    jeg synes zylkene kan bidrage til at problemet løses lettere men jeg har aldrig oplevet det kan stå alene. Der skal noget andet til samtidig fx at starte forfra med trænngen eller lignende.

• #8   19. mar 2013 Vi startede forfra igen.. Men det stille fremad..:)
    Jamen den adaptil i stikkontakten vil ikke du da han ikk er i Sån et lille rum
    Han er i bur

Kommentér på:
Jeres mening om produkt?

Annonce