1.357 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Agility UDSTYR - Vs? Agility UDSTYR - Vs?

Hey HG
Står lidt og skal vælge mellem disse 2 sæt, da det er de eneste steder jeg har set de har "agility-pakker" til salg.
Kan i anbefale nogen af dem? Evt. kvalitet? Eller andre?

(link fjernet)

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundesport_hundelegetoej/agility_hundesport/sjov_leg/220535

Mvh smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agility UDSTYR - Vs?
  • #1   17. jan 2013 Underligt, for jeg har aldrig set det i Bilka eller Netto smiley
    Ja den følger jo gratis med, men til gengæld er der kun 5 pinde(i stedet for 12)
    Men det er egentlig også mere kvaliteten, hvad der holder, og om det hele er plastic, eller også stålstolper? smiley

• #2   17. jan 2013 Begge sæt er i plastik og ret "skramlet"... Slalompindene med spyd i, skal du huske at tage ind, de kan ikke tåle at stå ude hele tiden. De bøjer sig....

Jeg havde oprindeligt både spring og slalompinde, men solgte springene igen, jeg blev bare så irriteret over den elendige kvalitet. Slalompindene kan jeg lige leve med...

Netto har dem af og til og Bilka har dem mere eller mindre fast - både spring, hjul og slalompinde...

• #3   17. jan 2013 Hvis jeg skulle vælge mellem de to ville det være nr 2

Nr et har kun 5 pinde i slalom så der kan du kun bruge de 4 eller du skal selv lave en ekstra pind.
    Boldkasteren har jeg og syntes den er så dårlig, den skyder bolden så meget ned at Tazz ikke kan nå at gribe den med mindre han skal kolidere med selve boldkasteren

• #4   17. jan 2013 Findes der udstyr i bedre kvalitet der ikke koster en bondegård? Jeg har også ledt indimellem og jeg har aldrig fundet noget jeg synes så godt nok ud, jeg synes nemlig også de to pakker der ser "skramlet ud"

• #5   17. jan 2013 Jeg har tunlen fra pakke et og den syntes jeg er ok til hjemmetærning når man ikke vil ofre en formue på det og det samme med springene og slalom fra pakke to. Har heller aldrig set andet end noget i plastik
    Hæhæ det skal dog ikke blæse for så falder pindene ned smiley

• #6   17. jan 2013 Jeg har de spring fra netto/bilka, what so ever smiley

De har stået ude siden i sommers, og står også ude nu smiley
    Jeg har 7 mener jeg, 1 spring er spydet i enden blevet løs, men de andre holder fint, de falmer i farven, men synes ikke de er så dårlige .. Mine bruges flittigt, du kan evt. se nogle af mine vidoere, der bruger jeg dem.

Dog har jeg ikke erfaring med slalom pindene eller lign,. kun springene smiley

• #7   18. jan 2013 Jeg ved ikke om jeg har været svært uheldig eller hvad. Har to sæt slalompinde - et liggende nede i klubben og et i bilen til at have med rundt... begge mine sæt er vinde og skæve....

Har hørt fra andre, at det er ok. Jeg synes det er noget skrammel *lol* måske er luften specielt harsk her i Horsens, så det ødelægger pindene hurtigere hahaha

• #8   18. jan 2013 Slalom pindene kunne jeg godt forestille mig, ikke er ret stabile når hunden jo "løber ind" i dem .. Hvis de slalom pinde er lavet på samme måde som spring støtterne, så er den slalom noget skrammel! smiley

Men springene fungere fint for mig, de kan let flyttes, og de bruges ofte til små sektioner af mine egne veninder eller handling af hunden osv. smiley

• #9   20. jan 2013 Tak for jeres svar smiley
    Det er jo lige før man overvejer at gå igang med sit eget projekt, med al det træ man har herhjemme. Men bliver nok mindst lige så vind og skæv! smiley
    Jeg tror jeg vælger pakke nr. 2, da jeg mest kun skal bruge slalom og tunnel i de første mdr, pga. hundens alder smiley men ja, det er vel bare ringe kvalitet sådan noget..

• #10   20. jan 2013 Jo jo, det kan jo lade sig gøre at have en ORDENTLIG agilitybane, HVIS man har penge til det! smiley
    Det er da af rigtig kvali'
    http://shoptildyr.dk/produkter/104-agility-forhindringer/

• #11   20. jan 2013 vær opmærksom på, at du ikke bør træne slalom med en hund der ikke er udvokset, en slalom giver voldsomme vrid i rygsøjlen, som ikke er sundt for en hvalp. Du kan træne indgange på 2 pinde, men ikke slalom.

Jeg har en video med min hundehvalp der træner indgang som 8 måneders, som evt. kunne være interessant for dig at se

• #12   21. jan 2013 Anna: Ok det vil jeg tænke på. Var jeg ikke klar over.
    Vil lige kigge forbi smiley

• #13   22. jan 2013 Så har Hööks også fået agilityudstyr (har de haft i et stykke tid, bare ikke deres nye serie altså med spring, tunnel og ring! smiley
    http://www.hooks.dk/ArticleSearch.aspx?orgKeywords=*agility*&keywords=*agility*

• #14   22. jan 2013 Ikke dem med keglerne - men de andre, det ligner præcis dem fra Bilka / Netto bare i andre farver. Så det kan ikke svare sig at købe til den pris i Hööks...

• #15   22. jan 2013 edit. undtagen hjulet, for den har de vist sat forkert pris ved smiley Den står til 23,90 - det burde nok have været 239,-

• #16   22. jan 2013 Præcis Anna smiley
    Det skal jo garanteret nok passe man ikke kan få udstyret i Bilka/Netto i den nærmeste fremtid smiley
    Ja så det godt,gad vide om man egentlig får det til den pris hvis man bestiller nu, de kan jo ikke bare hæve mere?? smiley
    Det ligner umiddelbart det er god kvalitet? Elsker farverne

Kommentér på:
Agility UDSTYR - Vs?

Annonce