{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Alene hjemme (ødelagt af plejehund?) {{forumTopicSubject}}

For helvede hvor jeg lige nu er arrig, ked af det og ret nervøs for om alt nu er ødelagt.

Vi passer lige nu en blandingshund på 7 år, og idag skulle den og Ducati være alene hjemme mens jeg var afsted i 1½ time ca. Ducati er normalt alene i op til 5 timer uden problemer, hun sover stort set hele tiden.
Men denne her hund vi passer kan åbenbart IKKE være alene smiley Den hylede og gøede (optog video) i den 1½ time jeg var væk. Ducati prøvede at sove, men blev jo hele tiden vækket, stod så og kiggede lidt på den anden hund, noget forvirret. Hun begyndte at pibe en del og hylede en enkelt gang helt kort. Hun sov heldigvis lige inden jeg kom hjem, selvom den anden stadig gøede der - så hun har ikke oplevet at hun selv "kaldte mig hjem". Tilgengæld var hun meget mere overstadig end hun plejer, da vi hilste, der peb hun og sprang op og ville på skødet, da jeg satte mig ind for at se videoen...

ØV, hvor er jeg bange for at hun nu er blevet utryg ved at være alene smiley
- hvad er det bedste jeg kan gøre nu? tænker at hun skal være helt alene måske et par gange mere idag, bare helt kort..? Desværre tager vi til nordjylland og ligge i telt og til rallykonkurrence hele weekenden, så jeg har ikke mulighed for at træne der.

Hvad tror I - er det slemt, hvad der er sket? Skal jeg blive hjemme og træne henover weekenden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme (ødelagt af plejehund?)
  • #1   7. sep 2012 Jeg tror ikke du vil opleve at der er sket nogen skade... når den anden hund er afhentet er alt jo som det plejer at være og Ducati vil "bare" opleve at det er hverdag igen smiley

• #2   7. sep 2012 Jeg håber du har ret! Jeg er jo lidt hys, fordi jeg allerede har EN hund der ikke kan være alene, tænk hvis jeg pludselig fik to smiley

• #4   7. sep 2012 Jeg har spurgt nu, og de ved faktisk ikke om den kan være alene. Den stresser meget hvis de forlader huset, selvom en er tilbage hos den. Og jeg tvivler nu lidt på, at den pludselig finder på både at gø og hyle så meget bare fordi den ikke var hjemme. Den kender vores hus og hundene, så det er ikke fordi den ikke slapper af herhjemme.

Vi skal kun passe den til søndag - men jeg er væk med mine egne fra i aften, så når vi kommer hjem igen er alt som det plejer. Håber at Ducati bare falder tilbage i samme sove-rytme.

• #6   7. sep 2012 Håber du får ret smiley

Når jeg er væk med hundene bliver kæresten hjemme. Så hun kommer nok ikke til at være mere alene her.
    Ang det andet, så er det noget vi har praktiseret i ferien, hvor vi var sammen alle sammen. Og det havde desværre kun ringe effekt. Hun var lige så rastløs og pibende, som når hun bliver forladt. Det fortager sig så i løbet af nogle timer. Men der er ikke problemer når det er mig eller kæresten, der går. Det er vist kun hundens "mor" og datteren i huset, hvor den er sådan. Det er et mix af lab, golden og schæfer.

Kommentér på:
Alene hjemme (ødelagt af plejehund?)

Annonce