{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal jeg starte i skole på torsdag og Lady skal til at være alene hjemme igen.

Dog ikke mere ned 4-6 timer om dagen.
Må indrømme hun aldrig har været den bedste til det.
Men hun har aldrig ødelagt noget, problemet er hun blir ked af. Men efter som vi har haft sommerferie og ikke tænkt over at vi nok os skulle have trænet der bliver hun endnu mere ked af nu. Men nu skal hun altså lærer det. Ja & jeg er godt klar over jeg er sendt ude, skal begynde torsdag og jeg har det så dårligt med mig selv over at jeg da ikke bare tog mig sammen og gik igang for nogle uger siden. Så jeg håber hun bliver lidt mere tryk hvis vi øver i dag og imorgen. Men hvordan er det nu listen er.

Skal jeg gå ud i 30sek ind igen, ud i 1min (lige med det samme eller hvor længe skal der gå mellem hver gang jeg går ud) osv.

- Jeg skal på job snart og min kæreste skal til fodbold, og normalt passer hans mor hende, men tænker at idag skal hun altså være alene. Er det meget synd bare at kaste hende ind i det nu? Altså hun har jo været alene hjemme før og også i ferien, bare ikke så meget her i ferien, men før ferien var det i 8timer engang imellem. Hun piver i starten mellem 5-20min vil jeg tro. Prøvede lige før og der var næsten ro efter 5min. Kunne jeg spørger min nabo om de ville tjekke hvor længe det var ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme
Kommentér på:
Alene hjemme

Annonce