489 visninger
|
Oprettet:
Alene hjemme. {{forumTopicSubject}}
Hej vores hunde keder sig meget, når den er alene hjemme.
hverdag når vi kommer hjem er der noget nyt ødelagt. Nogen der kender til noget der kan beskæftige den.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 653
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 1.672
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
Jeg er af den opfatning at vores hund skal sove og slappe af når den er alene, og så skal jeg nok sørge for noget at lave når vi er hjemme.
Vi sørger derfor altid for at hun er blevet aktiveret det hun har brug for, for at kunne sove/slappe af i 8 timer.
Så måske var det en idé at akrivere hunden lidt mere inden i kører hjemmefra, så den ikke har brug for aktivering når den er alene...?
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 653
Hvis vi ved vi skal være væk i mere end 4 timer er det ikke nok for os at lave alle de sjove ting til ham, men så skal vi også aktivere ham inden.
Igår skulle vi ud til min svoger og svigerinde. Vi ved vi nok er der ude i en 6-8 timer, så vi gik en lang tur på næsten 3 timer, hvor vi bl.a. kastede godbidder i græset så han fik brugt næsen. Brugte tid på at lære ham et nyt trick, så hjernen blev brugt. Legede kaste pind, gemmeleg og andre sjove lege. Gav os god tid så hunden kunne gøre det han er bedst til (snuse efter fasaner....og dejlige hundedamer).
Alene hjemme.