900 visninger
|
Oprettet:
Hopper meget op {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg var på en uges ferie i Finland og efter jeg kom hjem, er min tæve begyndt at hoppe helt ekstremt meget op ad en. Mine forældre mener ikke de har gjort noget, men det er helt nyt. Hun gør det om morgenen når jeg åbner min dør, når jeg går udenfor, hvis hun ikke lige har set mig i en times tid, værst af alt, når jeg har været væk længe, så går hun helt amok.
+ hun er også begyndt at hapse lidt ud efter en, ikke fordi hun vil noget ondt.
Hvordan får jeg trænet det her væk i en fart Hvad er jeres bedste bud, på hvordan jeg skal gribe det her an
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
apr 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 177
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 531
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 962
Jeg går ned i samme højde som Harley når jeg kommer hjem, så hopper han ikke op, men ALLE andre der kommer, hopper han op af
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
Ved ikke helt hvad vi skal gøre
apr 2011
De ejer en meget dominerende shcæfer tæve, og Chanel prøver konstant at underkaste sig og være så god og rar...
jul 2011
for det meste hopper hunde op, når der kommer fremmede, fordi at de tror at det er dem der har "ansvaret" for situationen.. næste gang der kommer gæster, så prøv at tage hunden i snor, og stil dig foran hunden.. hvis hunden prøver at komme forbi dig, så bare bliv ved med at gå foran den.. på den måde viser man hunden, at man selv har situationen under kontrol
og få den til at sætte sig, hver gang nogen skal snakke med den! så burde den hurtigt lære, at den ikke får noget ud af at hoppe op
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
Det gør IKKE ondt når du holder om forpoterne, men det er ubehageligt for dem. Og de vil stoppe med det =)
dec 2010
Følger: 1 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 22
jul 2011
hvis en hund gør noget, som man ikke ønsker den skal gøre, og så f.eks får den til at sætte sig efterfølgende, så skal man stadig vente 5-10 sekunder før man begynder at snakke med den, for ellers vil hunden forbinde den uønskede adfærd med det...
apr 2011
Hun hopper kun op ad mig og min kæreste, meget sjældent gæster
Natascha og Kongo .
Okay, det kan man vel prøve
Nanna B
Det med at løfte benet hjælper ikke med Chanel, hun bliver bare ved og ved :S
Gabrielle J
Altså jeg tror ikke jeg kan give Chanel meget mere opmærksomhed, som hun allerede får. Hun har et KÆMPE behov for at blive nusset osv.
Hmm, jeg tror jeg vil prøve at blive ved med at ignorere hendes dårlige adfærd, og så rose hende når hun er rolig. Det har faktisk hjulpet lidt idag, hun sætter sig ned og venter på jeg kigger på hende igen :b
apr 2011
Det vil jeg helt klart forsøge, når jeg "fryser", skal det så være med ryggen til? Jeg synes fx det er super øv, hvis mit tøj bliver helt ødelagt, hvis jeg bare skal stå og "tage imod".
apr 2011
Tak for rådet
Hopper meget op