{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Hopper op! {{forumTopicSubject}}

Min tæve på 14 måneder hopper konstant op, når man kommer hjem, eller der kommer gæster.. Vi kan ikke få hende til og lade være, er der nogen der har nogle gode forslag?

Og så har vi et andet problem.. Vi kan ikke sidde eller ligge sammen i sofaen, uden at hun absolut SKAl ligge imellem eller ovenpå. Vi kan generelt ikke få lov og være i fred, nogle gange er det da hyggeligt nok, men det kan også blive for meget, at det er hver gang...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hopper op!
  • #1   15. maj 2008 hoppe op:
    hver gang hun gør det, så siger i nej!(i en fast stemme)og så vender i jer væk fra hende og ignorere hende intil hun er rolig, og så snakker i men hende, men så snart hun ligger an til at hoppe op så siger i nej og vender jeg væk, og sådan fortsætter i indtil hun forstår det.


    det med at hun hele tiden vil være med til alt, sådan er det, men hvis i gerne vil ex- ku ligge i sofan uden at hun er oppe i sofaen, kan i evt. gi hende et aktiverings legetøj ex: buster kube, kong, osv. som hun så kan bruge tiden på. ellers kan i jo hvis i vil(ville jeg nok ikke) lukke hende ud et sted evt et rum med hendes kurv og en masse legetøj


  • #2   15. maj 2008 Okay .. Tak ... Det vil vi prøve ...

    Nej, jeg vil heller ikke lukke hende inde.. Hun har en aktiveringsbold, men den er ikk ret interessant mere, men hvis hun endelig leger med den, tager hun den konstant med op i sofaen og ligger den på en ..


  • #3   15. maj 2008 stefanie c
    hmm kender det godt, min syntes heller ikke det er kanon spændende, men derimod en kong, den elsker hun,´det er kun fantasien der sætter grænser for hvad man kan putte i den, det er lidt samme koncept som et marvben, bare i gummi og man skyller den bare af efter brug og den kan bruges igen og igen.


  • #4   15. maj 2008 Okay, det lyder da egentlig som en fantastisk ide ..

  • § Julie §
    § Julie § Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #5   16. maj 2008 vend ryggen til og ingorer hende. ros hende når hun bliver på jorden (:

    bare skub hende ned af sofaen, og sæt dig igen. bliv ved, indtil hun bliver nede. Ros hende når hun sidder på jorden (:


Kommentér på:
Hopper op!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce