559 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sportræning Sportræning

Er der nogle kloge hoveder derude der har en od ide til hvordan jeg får min finske hyrdehund til at samle genstande op på spor?
Kaksi er MEGET dygtig på sporet , han kan følge et spor på op til en km 2 timer gammelt men det er som om han er så ivrig for sporet så lige meget hvad jeg læger på det om det er mad genstande legetøj osv så har han ikke tid til det det eneste der gælder er sporet. Han samler heller ikke genstande op i apport..
gode råd søges

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sportræning
  • #1   25. sep 2010 Hvis det var mig ville jeg dele øvelsen op.
    Først vil jeg finde ud af om han skal samle op, men måske marker genstande istedet for. Og kun øve dette. Når så denne øvelse er på plads. Kan du begynde at lægge genstande på sporet..
    Dette er mit forslag...
    Håber du kan bruge det....

• #2   26. sep 2010 Hej jan
    Ja tak jeg vil gerne have flere tips, men jeg har prøvet at dele op, men så snart vi er på sporet er det igen som om han har for travlt kun med sporet til at hans hjerne kan konsentrere sig med andet end det . Han kan påvise genstande når der kun er det , men så snart der er spor er det glemt jeg ved jeg gør et eller andet forkert ,men hvad?????????

• #3   26. sep 2010 Du går for hurtigt frem så...;0) Hvad nu hvis du laver et ultrakort spor med genstand for enden... Så har han ikke så mange muligheder for, at søge videre?

• #4   26. sep 2010 Hvad slutter sporet med? Hvad er det der drifter ham? Måske man kunne bruge det samme som belønning for genstand.

• #5   26. sep 2010 jeg har også en ivrig hund på sporet, Det hjælper, når han er mentalt stimuleret inden sporet påbegyndes.
    Held og lykke med projektet :o)

• #6   26. sep 2010 Tak Jan, han er så ivrig, at han ikke reagerer på enden af sporet og følger mine fodspor derefter :o)

Helt klart min fejl :o)

Kommentér på:
Sportræning

Annonce