{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Gøer af katte... {{forumTopicSubject}}

Min lille pekingeser på et år har fået sig en dårlig vane: Hun er begyndt at gø voldsomt af katte, når de går forbi vores have. Kattene er ligeglade, da der er mange hunde i nabolaget, så de er vant til dem. Jeg kan godt kalde hende til mig, hvis jeg lokker med nogle godbidder, men lige så snart hun har spist dem, fiser hun ned i haven igen og giver sig til at gø igen. Selvom katten er gået... Det er som om, hun får kørt sig selv op til at skulle gø. Hun gør også, hvis der er fremmede, der banker på, men så roser jeg hende, efter et par gange, og så tier hun stille.
Mit spørgsmål er: Er der nogen måde at få hende til at holde op med at gø af kattene på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøer af katte...
  • #1   10. aug 2010 vores ville gø af vores heste, her de første par dage, men kaldte ham til mig, også tvang jeg ham hen til hestene, fordi der er som om de virker skrammende på hunden og det jo os derfor de gør, det fordi de ikke er trygge, det har jeg fået afvide.. og nu der gør han ikke af hestene eller andre dyr eller fremmede, men vi har os kun haft ham i lidt over en uge.. men jeg mener man skal være bestemt og afklaret med hva man siger, så finder den nok ud af at det ikke er sjovt ellers så gør lige som vi har gjordt ta en 1½ l flaske og brand nogle huller der kan komme hundemad ud af også ud på græsplænen, også skal den skuppe rundt med flasken også tar det noget af konsentrationen og måske blive lidt afledet af kattene. også noget legetøj den godt kan lide.
    det billigere med en flaske end de bolde man kan købe og putte mad i..

• #2   10. aug 2010 Er det ikke normal vane, at din lille tæppe tisser gør hysterisk af alt hvad der bevæger sig?

• #3   11. aug 2010 Camilla: Så må jeg bare blive ved med at gøre det, jeg gør, med at aflede hendes opmærksomhed og sådan. Jeg var lige ved at være bange for, at jeg var nødt til at anskaffe mig en kat, så hun kunne finde ud af, at de slet ikke er så spændende alligevel smiley

Thomas: Det var dog en usandsynlig plat bemærkning

• #4   11. aug 2010 Er det da løgn?

• #5   12. aug 2010 Min hund gør faktisk betydeligt mindre end naboens labrador, så den forklaring må du længere ud på landet med

Kommentér på:
Gøer af katte...

Annonce