{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Ringtræning 2 dage i træk?? Nybegynder {{forumTopicSubject}}

Jeg var afsted til ringtræning i går for første gang (både for hund og ejer) Det var noget af en oplevelse for os begge, jeg valgte at trække os ud ca 10 min før det sluttede, da jeg ikke ville slæbe Dante med rundt (han var blevet godt træt)

Jeg havde så planlagt at tage afsted igen i aften, men bliver det for meget for ham?? Jeg vil jo helst ikke at han bliver træt af det og det bliver for meget for ham så han ikke synes det er sjovt...

Elelr er jeg bare en pyldret hundemor?? :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ringtræning 2 dage i træk?? Nybegynder
  • #1   4. aug 2010 Hvis ellers Dante syntes det var sjovt i går, kan du sagtens tag en dag mere i ringen. Husk at holde pauser ( uanset hvad insruktøren siger ), og gør evt ligesom i går, hvor du sluttede lidt før.

• #2   4. aug 2010 Tak for råd smiley

Vi tar afsted igen i aften og holder pauser undervejs smiley

• #3   4. aug 2010 Ja, se det ville jeg så ikke gøre. Udstillingstræning er ikke særlig sjovt for en hund, det er let at pille lysten fra den. Det er guld værd at have en hund, der synes det er sjovt i ringen, og har du først pillet lysten fra den, er det rigtig svært at få den tilbage igen.

Hvis du tager afsted igen idag, så stop før han når at blive træt.

• #4   4. aug 2010 Lene N

Det er jo også det der er mit dilemma... Ingen tvivl om at han syntes det var rigtig sjovt og interessant i går, men al den løben blev han simpelthen træt af... Vi blev så og kiggede på de andre hvor vi sad og nussede i græsset, det ku han lige holde til smiley

Kommentér på:
Ringtræning 2 dage i træk?? Nybegynder

Annonce