{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Hjemme igen {{forumTopicSubject}}

Efter 14 dejlige dage i Østrig. På trods af de dystre vejrudsigter om varme og ingen sne har vi haft 12 gode dage på ski. En dag regnede det, og den 2. dag skulle vi skifte opholdssted, da vi har været i St. Michael i Lungau den første uge og i Wagrain i den 2. uge. Den sidste uge sneede det næsten hver dag, så vi har ikke kunnet klage over noget. Har været sammen med 2 hold venner i Wagrain. Det ene par har trillinger på 9 år. Vi startede med at tage på skiferie sammen med, da de kun var 3 år. De er så dygtige til at stå på ski, at vi kan løbe over alt på pisterne.

Det er gået helt fint med at undvære hundene, men det kunne ikke gå stærkt nok med at komme hjem. Kørte fra Wagrain lidt før kl. fem lørdag morgen. Der var snevejr og dårligt føre de første 4 timer, så der blev kørt forsigtigt. Derefter klarede det op, og så gik det som smurt i olie.

Baloo og Belvedere blev hentet allerede kvart i seks i Vordingborg. Derefter måtte vi køre noget af vejen hjem i snevejr - uff, hvad var nu det for noget. Kl. halv otte blev Bianca og Bolette hentet hos Bianca's "mor og far". Bianca er kommet i løb, så der var stor interesse fra Baloo og Belvedere da hun kom hjem. Men der kan jo heldigvis ikke ske noget, så vi tager det helt roligt.

Cherie er Jan ovre at hente nu. Så lige om lidt er hele flokken samlet igen. Det er når man er på ferie, at man finder ud af hvorfor man har hund eller retter sagt hunde. Jeg vil ikke undvære en eneste af dem, og jeg har da glædet mig til at skulle have dem hjem igen.

Nu skal de igen igang med svømning og deres dagligdag. Vi skal til Odense med de 3 af dem den 18.2, så der skal lige trænes lidt ringtræning nu hvor de har haft over 14 dages ferie.

Skal lige sige at ingen af hundene ser ud til at have lidt nogen nød. De var glade for at se os. Baloo kan godt finde på at spille fornærmet overfor mig, men denne gang kom han springende mig i møde og var helt vildt glad for at se mig.

Ude godt - hjemme bedst. Sådan skal det være, men jeg har nydt skiferien fuldt ud.

Hilsen Gitte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme igen
Kommentér på:
Hjemme igen

Annonce