{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Update på ninas katteproblem {{forumTopicSubject}}

Hej:) Ja det snart længe siden jeg oprettede et indlæg om at nina havde meget svært ved at lade kattene være.. Nu syntes jeg at jeg er nødt til at komme med en update på hvordan det går..
Nina er simpelthen blevet så dygtig.. Vi fandt jo ud af at vores kat skulle have killinger og var ærlig talt lidt trætte af det p.g.a ninas problem med at være sød ved dem.. men en dag stikker vores højgravide kat af og kommer hjem og har tydligvis født.. vi er egentlig lettede for det kunne godt blive et mareridt med nina og dem men nej nej.. missemor kommer da 1½ uge efter hjem med 3 skønne killinger..
vi er så flyttet her til den 1. april i stort hus med stor have og det hele og kattene bor i et udehus.. en dag vi kommer hjem og lukker hundene ud render nina om i haven og kommer løbende men en grå pelsklump, i munden! Men nina er bare totalt lalleglad og aflevere den her lille killing som missemor må have taget med udenfor.. Den var gammel nok til at kunne gå og det hele.. men er bare så stolt over nina.. for havde hun ville den noget ondt havde hun jo bare behøvet at lukke munden lidt mere.. jeg tror det har været for at hjælpe den lille killing som gik alene ude i haven..
Hvor jeg vil hen med det her indlæg ved jeg egentlig ikke. syntes bare det var så sødt når man tænker på hvordan hun var for bare 2-3 måneder siden..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Update på ninas katteproblem

Annonce