600 visninger
|
Oprettet:
Søge efter blod {{forumTopicSubject}}
jeg stak mig på en rose, satte en dråbe blod på køkkenrulle og gik ud og gemte det i haven, helt inde i en af hækkene, lod hunden snuse til min finger med blod, lukkede den ud og sagde søg, den fandt det med det samme, prøvede flere gange men lige meget hvor jeg gemte det fandt han køkkenrullen med det samme, hvordan gør jeg øvelsen sværere?
- blod donere til hundetræning søges..
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.323
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Da du tager køkkenrullen, afsætter du en masse fært, fra din hænder, og så afsætter du en også en masse fært da du gemmer papiret, det er denne fært hunden går efter, lugten af digselv.
Når man træner hunden op med blod,sæd og andre geniniske ting, er er glasset sterilt, ingen har rørt ved glasset hvor blod,sæd mm. er i. og så bliver det hældt ud på jorden eller på et eller andet. så venter man et stykke tid, evt. et par timer, inden hunden bliver sat på.
Men det er da fint at du kan få din hund til at søge.
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207
vil det sige hvis jeg feks bruger sterile handsker og gase som lige er pakket ud til at afsætte blodet på og gemmer det bliver legen sværere?
er det lige meget hvilken slags blod jeg bruger feks. dyre blod?, kan jo nok godt blive lidt træt af at stikke mig selv i længden, selv om jeg ikke er pivet med det.
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207
kan du komme på andre ´´lege´´ til os der ikke træner seriøst men gerne vil bruge hundens egenskaber?
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
Du kan bruge okseblod. Det kan b.la købes hos kennel kragborg
(link fjernet)
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
Søge efter blod