{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207

Søge efter blod {{forumTopicSubject}}

jeg stak mig på en rose, satte en dråbe blod på køkkenrulle og gik ud og gemte det i haven, helt inde i en af hækkene, lod hunden snuse til min finger med blod, lukkede den ud og sagde søg, den fandt det med det samme, prøvede flere gange men lige meget hvor jeg gemte det fandt han køkkenrullen med det samme, hvordan gør jeg øvelsen sværere?

- blod donere til hundetræning søges..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søge efter blod
  • #3   28. aug 2009 wow.. dygtig hund! -imponerende når de udfolder deres egenskaber.

• #4   29. aug 2009 Ikke for at være negativ, men det er ikke blodet hunden går efter...

Da du tager køkkenrullen, afsætter du en masse fært, fra din hænder, og så afsætter du en også en masse fært da du gemmer papiret, det er denne fært hunden går efter, lugten af digselv.

Når man træner hunden op med blod,sæd og andre geniniske ting, er er glasset sterilt, ingen har rørt ved glasset hvor blod,sæd mm. er i. og så bliver det hældt ud på jorden eller på et eller andet. så venter man et stykke tid, evt. et par timer, inden hunden bliver sat på.

Men det er da fint at du kan få din hund til at søge.

• #5   29. aug 2009 Patruljehunden
    vil det sige hvis jeg feks bruger sterile handsker og gase som lige er pakket ud til at afsætte blodet på og gemmer det bliver legen sværere?
    er det lige meget hvilken slags blod jeg bruger feks. dyre blod?, kan jo nok godt blive lidt træt af at stikke mig selv i længden, selv om jeg ikke er pivet med det.

• #6   29. aug 2009 Var lige inde på din hjemmeside, den er godt nok spændende, kan det passe der under indlæringsmetoder - dressurmetode skal stå ris og ros - mest ris?
    kan du komme på andre ´´lege´´ til os der ikke træner seriøst men gerne vil bruge hundens egenskaber?

• #7   29. aug 2009 Rikke
    Du kan bruge okseblod. Det kan b.la købes hos kennel kragborg
    (link fjernet)

• #8   29. aug 2009 Du kan også få blod fra et slagteri - det koster som regel blot nogle øl *S*

Kommentér på:
Søge efter blod

Annonce