{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Rigtig dejlig oplevelse {{forumTopicSubject}}

Nogen så måske mit indlæg tidligere, hvor jeg søgte person jeg ku interviewe som enten trænede eller udstillede som "passion". Jeg fik ikke rigtig noget, så istedet ringede jeg til DCH i Risskov og fik lov til at komme derud og lave interview og overvære en træning.
Jeg gik til hvalpetræning med louie i dch i lindholm i sin tid, men stoppede efter 3 gange, fordi det slet ikke passede til min opfattelse af hundetræning og heller ikke til hvordan Louie skal trænes. Jeg fik bl.a. at vide at lille bette louie på 12 uger skulle knækkes psykisk fordi han ikke ville tage springet og generelt passede kravene og hjælpen bare ikke sammen.
Men jeg tager ud til en gang hvalpetræning, hvor det er deres anden gang de er der. Og hold da op!! Det hele var bare positiv indlæring og alle kan følge med. Der var alt fra en lille bomuldshund over en schæffer på 12uger til en halvvoksen lab. Og der var bare så god stemning og der var plads til spørgsmål og alting. Og trænerne gik virkelig op i det. Helt fantastisk altså.
Så nu har jeg bare utrolig meget lyst til at prøve at gå til træning med Louie igen. Gik direkte hjem og lærte ham fri ved fod.
Virkelig skønt at se så engagerede mennesker og så mange der bare elsker at arbejde med deres hunde!
Ville bare lige dele min (åbenbart lange) gode oplevelse! smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Rigtig dejlig oplevelse

Annonce