{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Dejlig oplevelse på gå tur {{forumTopicSubject}}

Luna og jeg var ude og gå en tur. Vi gik på sådan en natursti, og der plejer at ske rigtig meget. Altså mange mennsker, børn, cykler og ikke mindst hunde. Så synes det er rigtig god træning til Luna da hun jo er en lab, og en lab der gerne vil hen til alt og alle. Men heldigvis vil hun gerne arbejde, og især hvis hun bliver betalt.

Men nu er det altså ikke alle mennesker og hunde osv der er lige flinke, synes efterhånden jeg har læst en masse grimme historier herinde, hvor folk ikke rigtig rekspektere hinanden.

Jeg oplevede så heldigvis det modsatte i dag. Luna og jeg trænede lystig i græsset og jeg havde godt set der kom en mand gående, så jeg blev bare stående, og trænede videre. Jeg kunne se ud af øjenkrogen at manden stoppede og og stod bare og stirrede. Og jeg tænkte åh nej hvad vil han nu brokke sig over. Da han havde stået der længe og bare betragtede os, så går det ligesom op for mig, at han egentlig bare var nysgerrig efter at se hvad Luna kunne, og spørger ham så til sidste om han gerne ville hilse på Luna, og det ville han gerne. Jeg har aldrig set en ældre mand smile så meget da Luna stormede i bedste Lab stil hen til han. Hun havde set at han havde hånden i lomme, som han havde hundekiks i. Han beder Luna om at sætte sig, hvilket hun gør, og så spørger han mig om hvad Luna kan af tricks. Så siger jeg, at han skal spørge hende om hun er smuk. Kunne godt se han undrede sig over hvorfor. Men han prøvede, og luna lagde sig straks ned og nikkede lystig. Den ældre mand blev så henrykt. at Luna fik en masse kiks. Hvorefter hun fik en ordentligt krammer. Synes virkelig det var rart at se, og mærke hvor meget glæde der var luften for alle parter.

Bare en lille solstråle i en mørk tid :O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig oplevelse på gå tur
Kommentér på:
Dejlig oplevelse på gå tur

Annonce