{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

En dejlig oplevelse.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er en ren novice indenfor hunde udstilling, og må da indrømme jeg har været lidt nervøs nu inden vi skulle afsted for allerførste gang.

Tanker om hvordan jeg lige skulle håndtere at komme som uvidende på en regulær udstilling, hvor jeg var sikker på, at ALLE bare kendte hinanden og kunne det der med at ræse rundt i ringen og få hunden til at se drøngodt ud.
Rygter om snobberi, indspisthed osv., var jeg da også lige forbi i min tankerække.

Men ved i hvad, hundefolk .. ja altså dem vi mødte i dag til forårsudstilling i Fyns Rottweiler klub... er da bare fantastisk hjælpsomme og nemme at komme i kontakt med ;o)

MIne spørgsmål, uagtet hvor dumme de så end var, blev gladeligt besvarede, folk hjalp med stort og småt, og fik os til at føle os særdeles godt tilpas.
Alle var meget i møde kommende og venlige, og der var ikke skyggen af snobberi, tvært imod.
Max blev forkælet, fik godbidder, ros og masser af kram og synes at livet var absolut fantastisk.

Så det er altså langt fra sidste gang, at vi tager afsted med Max, og prøver det der udstilling.

Tak til de vi mødte, for en helt igennem dejlig dag...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En dejlig oplevelse..
  • #1   21. apr 2011 Hvor dejligt du fik dig en god oplevelse, helst også sådan det bør være jo :o)

• #2   21. apr 2011 Hvor er det dejligt at høre.

Det er præcis sådan jeg har oplevet udstillingsverdenen :o)

Hundetossede mennesker som gerne hjælper hinanden og som jo forkæler hinandens hunde da alle er vilde med de 4-benede kræ :o)

• #3   21. apr 2011 Jeg kan forestille mig det er godt med en hund der ligner den race den er, men så meget modstand som man møder bare herinde på hunde der bliver klippet - ordnet, der tror jeg det er noget andet, vil da blive meget forbavset hvis der ikke bliver kikket skævt til en da ;o)

Men sjovt mht. det her klip - trim, for en Løwchen Skal klippes før udstilling ;o)

• #4   21. apr 2011 Aino..
    Min oplevelse er netop at der IKKE bliver kigget skævt til nogen, men alle er venlige og i mødekommende, også selvom man ikke har en perfekt hund.. altså rent udstillingsmæssigt..
    Jeg aner intet om modstand omkring trim af hunde... ;o)

I min optik så er og bliver dette en enorm dejlig oplevelse.. selvfølgelig var det da også fedt, at Max fik SL og 4 vinder... den dejlige vapse ;o))

• #5   21. apr 2011 Mor til Max og Emil L: Håber det er som du beskriver :o) ellers bliver det nok ikke så rar en oplevelse.

Kommentér på:
En dejlig oplevelse..

Annonce