Dejlig oplevelse :o) {{forumTopicSubject}}
Vi havde middelalderfestival her i byen i weekenden, og jeg tænkte at jeg ville gi' hundene en tur udover det sædvanlige,,,,,det fik de :o)
Vi begav os afsted ned mod byen (hvor jeg ellers meget sjældent har dem med),,og fredag aften var der så mange mennesker samlet om festlighederne at man ikke kunne komme igennem med en barnevogn! Vi gik i udkanten af alle menneskerne,,og hundene snusede, kiggede og snakkede. Der var jo heste, bål, larm, musik, mærkeligt klædte mennesker med masser af bjælder, børn. Hundene var helt væk alt det der skete og næseborene vibrerede så jeg er sikker på det har givet en muskelskade i dem efterfølgende,,hi hi ;o)
Vi stod stille et sted 5 min. og 10 min. et andet sted,,og alt i alt tror jeg at 100 forskellige voksne og børn snakkede med dem og omvendt. Jeg kunne se hvordan hundene nød det :o) Til sidst kiggede Uba op på mig og sagde lissom "mor, nu er jeg mæt,,kan vi godt gå hjem igen ? ",,og så vendte vi snuden hjemad. Hele turen tog 2½ time og bagefter var de bare så afslappede og tilfredse, det var virkelig en go' oplevelse for dem :o)
Er glad for at jeg gjorde det og rigtig glad for at de tog det hele med sindsro og nysgerrighed,,er bare forbløffet over at de kunne takle så mange mennesker på engang ...Undskyld, men er virkelig stolt over mine små bamser :o)
jan 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 998
Dejlig oplevelse :o)