Dejlig oplevelse, er stolt af Loui ;) {{forumTopicSubject}}
Nu fik jeg skrevet i en tråd i går at Loui simpelthen ikke velle gå tur og sådan når vi prøvede og tag sele på stivnede han som regl.. Det gjorde han også i dag der jeg besluttede mig for at vi skulle i skoven i det dejlige vejr. Jeg ga ham selen på og kunne med det samme se på ham, at den gik ikke.. Lidt efter tog jeg den af og ja ud i skoven ville jeg med eller uden sele. Så vi tog i skoven med begge hunde og loui havde bare halsbånd og line på selvfølgelig. Der han først kom ned på skovbunden var han meget forsigtig og snuste en del og makerede alle vegne på ALLE træer he he... Der vi så havde gjordt det et godt styke tid, gik vi hen til en anden skov, og de'r blev han pludselig modig... Han sprang igennem hele skovbunden med mig i den anden ende af snoren.. Hvor var det dog bare dejligt og se på :o)
Undskyld det blev lidt langt, men ville bare fortælle om en rigtig dejlig oplevelse vi har haft i dag :o) Så hvis nogen kunne bruge en Buddy Belt sele i str. 2 så har jeg en til salg her inde hvis det har interesse for nogen :o)
Go' weekend til alle her inde......
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Dejlig oplevelse, er stolt af Loui ;)