{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Super dejlig oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har været en smule nervøs mht Balto og fremmede hunde efter vi har fået Meegs. Han er blevet lidt skarp.

Men, igår var vi en tur i Bernstorffsparken med begge drenge, og to andre hunde (og deres ejere). Og det gik bare SÅ GODT!!!

Jeg var så stolt af mine drenge. Den lille fulgte så fint efter os selvom han giik uden snor, og Balto brummede kun af en eneste hund, fordi den forsøgte at humpe ham. (så det var okay). Og ellers gik det virkelig godt.

Jeg har ellers haft mange fordomme om hundeparker, fordi man hører så meget, men iiiih det var bare så skønt at se alle de hunde der fik lov til at tulre rundt mellem hinanden.

Det skulle bare lige ud. For det var virkelig en dejlig oplevelse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super dejlig oplevelse
  • #2   11. jan 2010 Carina-- Det kunne sagtens. Jeg har aftalt med de andre vi var der med at gøre det hver søndag.

Jeg tror vi mødte de første 80 forskellige hunde derude, det var så skønt.
    Og tak for komplimenten til mine drenge. :o)

• #4   11. jan 2010 Jeg vil tro det blir omkring kl. 12. Dog er vi i Prag næste søndag.

Men jeg kan lige lave en tråd næste gang hvis det er?

• #6   11. jan 2010 Det er simpelthen så skønt.

Ude ved os har vi også en dejlig hundeskov, hvor der, 7-9-13, ikke er sket nogen dårlige oplevelser.
    I går var vi ude med Mickey og Laddie - Mickey kan ikke med ikke-kastererede hanner, så jeg er altid meget obs på ham. Men vi mødte så mange hunde og det gik bare så godt. I slutningen af turen, hvor man lige kan stå ved et bord/bænke sæt, var der samling. En stor collie tæve, en han finsk spidshund (tror jeg), en bull terrier han på 8 mdr og et par stykker andre. Det gik bare så skønt og det gik så godt med Mickey, til trods for at hannerne var med kugler... Mickey gik og knurrende, men der var ingen, der tog sig af ham og ja, så var det jo ikke sjovt... smiley

Det var så dejlig en slutning på turen og vi havde nogen dejlige trætte hunde.

• #7   11. jan 2010 Jeanett-- Dejligt at jeg ikke er den eneste med positive hundeoplevelser. :o)

Jeg har hafdt rigtig svært ved at finde ud af hvilke hunde Balto ikke har kunnet med, har bare ikke kunnet skære alle over en kam. Men der er bare nogen hunde, som han på ingen måder gider hilse på, og som han bliver virkelig sur på.
    Men som sagt var der kun en eneste der lige fik et brum med på vejen, og det var så fordi den var på vej op på ryggen ag ham så det var jo beretiget (i min verden).

Så den lille fik fjollet igennem med alle de andre, og han luntede pænt efter os når vi gik videre. Han har ellers sin egen mening om alting den lille.

Alt i alt en virkelig skøn tur!

Kommentér på:
Super dejlig oplevelse

Annonce