får at vide jeg er dårlig hundejer!!! {{forumTopicSubject}}
ja,,joey er jo begyndt at løbe væk, over til naboen som har hundepension, og efter folk på cykelstien..
så vi fik den ide, at give joey et halsbpnd på, med en 12-14 meter lang vasketøjs snor,,den er fungere rigtig godt, for hvis han skrider kan jeg træde let på snoren, så den sænker ham,,men hvis han ikke lytter, træder jeg hårdt men dog blidt på snoren, så han stopper..han bliver jo ikke kvalt eller falder bag over pga. den snor..
syntes i det er ondt?
der kom nemlig 2 ældre damer gående på stien, og hvisker/snakker og så høre jeg at de kalder mig for dyreplager!
jeg råber jeg godt kan høre dem..og så skrider de..joey gider ikke tisse og skide med hundesnor på, hvis man har den i hånden..men snoren hænger ikke fat i noget, for den er lidt glat..men syntes i det er ondt?
det syntes jeg ikke..jeg træner også kom her med snoren, så hvis han ikke kommer kan jeg trække let i snoren,,og når han kommer roser jeg ham til skyerne,,det har allerede hjulpet meget..men ondt?han har halsbårnd på, så han bliver ik kvalt..
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 254
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 153 Svar: 455
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
øhh hvordan lære han så ellers at være renlig?
men det fattede de ikke og havde bare lyst til at tude
feb 2008
min mor købte bare en 25 meter lang hvid vaske tøj snor, og bandt den i et billigt sort halsbånd..genial ide..
feb 2008
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 291 Svar: 1.556
hold kæft hvor blev jeg ked af det og hvor fedt er det at have en nabo der går og kigger ind af vinduerne... dyreværnet så intet galt og mødte kun en sund glad hund... og det er hun stadig... der er ikke noget at sætte en finger på.... men hold kæft hvor jeg græd da de var gået og blev simpelthen så ked af at hun kunne finde på det....
det gør så ondt når sådan noget sker og man virkelig gør sit bedste... dumme nabo...
feb 2008
syntes også det var ubehageligt at klæde om, der hvor jeg boede før, da naboen altid var i haven og kiggede ind på mit værelse..
så jegh tog gardiner for..nu bor jeg på landet og ingen kan kigge ind..har vinduer men ik så folk kan kigge ind =P
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 291 Svar: 1.556
de folk der blander sig skal først sætte sig ordentlig ind i situationen.... selvfølgelig hvis man er vidne til at en hund bliver tæsket eller sådan noget så er det en anden sag... men ellers så skal man lige se det an først....
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 8 Svar: 328
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.451
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 266
Og synes bestemt IKKE det du gør er dyrplageri på nogen måde tværtimod så lærer hunden jo noget af det men folk er hurtige til og komme med en bedømmelse.
Hvad med og koncentrer sig om dem der hele tiden er oppe i aviser og tv med mishandling for det er det der skal bremses ikke en træning:)
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.100
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 10 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 342
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Vi gør også nogle gange det samme, hvis vi bevæger os steder hvor hundene skal være i snor, eller vi er i tvivl om der er noget der kan være mere spændende end os. Vi kan hurtigt på få deres opmærksomhed med et lille stop med snoren, men de har samtidig friheden til at tulle rundt, uden vi eller dem bliver viklet ind i tre liner.
feb 2008
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 120
Folk synes jeg er ond pga. min hund har koperet ører som jeg ikke har noget med at gøre ??
hvad skal jeg stille op med dem jeg er ligeglad
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 611
Der er bare nogle mennesker der altid skal gøre sig bemærket.
Jeg har 3 katte, de bliver sat ud om aftenen, fordi de tisser på gulvet, det har jeg en kollega der synes er dyrplageri. Kattene lider ingen nød, de er glade og kælne katte.
Din hund lider garanteret heller ingen nød, så det at de siger du er dyrplager skal du ikke tage dig af.
får at vide jeg er dårlig hundejer!!!