Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlighedstræning?
  • #1   23. sep 2007 det er godmotion smiley havde vi med i overvejelserne.. det er bare mere lugten foran opgangen jeg er bange for.. for det lugter jo altså?
    Nu har vi i min familie kun haft hanhunde og når de er ved at tisse kan man vende bunden i vejret på dem og så tisser de ikke før man vender dem igen. gælder det også hunhunde? og skal man gå ned med dem når de sætter sig også? eller bare lufte dem en masse?

• #2   23. sep 2007 Hvordan gjorde du det?

• #3   23. sep 2007 Enzo vil aldrig kunne klare kun at komme ud 6 gange om dagen. Han er ude 1 gang om natten, en gang inden min kæreste køre, en gang inden jeg køre, når jeg kommer hjem, eftermiddag gange 2, så kommer kæresten hjem så er de ude og så gerne 2-3 gange mere i løbet af aftenen.

Men den bedste træning er faktsik bare at de skla ud og ned. De skal lære at det er der de tisser. Og så skal vi mennesker have tålmodighed og huske at hvalpe slet ikke er i stand til at holde sig, og derfor skal de ud så tit at de ikke får for vane at gøre det inde...

Held og lykke

• #4   23. sep 2007 Camilla - ja netop. hvis man ikke er klar på det må man lade være med at få en hvalp. så det er bedst at gå ned med den idet den sætter sig? og ellers så bare være opmærksom på når den skal ud og i det hele taget gå ned med den ofte? og så skære ned på antallet af ture samtidig med at turene bliver længere?

• #5   23. sep 2007 hvad kan jeg gøre ved lugten ved opgangen? smide noget sæbevand? eller ødelægger det hækkene? vil jo helst ikke at det generer mine naboer og sådan..

• #6   23. sep 2007 der er bare langt fra min opgang til et sted hvor det er "okay" at tisse smiley kan man godt hælde rodalon på gaden?

• #7   23. sep 2007 Hehe ved jeg af gode grunde ikke noget om smiley måske jeg skal bære den forskellige steder hen ?

• #8   23. sep 2007 er bare så bange for at det skulle genere nogen.. hvad hvis jeg bare skyllede efter med vand en gang i mellem?

• #9   23. sep 2007 stakkels dig der er langt fra 4. sal og ned.

Min lille hvalp er blevet renlig "sådan" hun skulle ud hver 2. time og jeg lavede ikke anden end at gå ud med hende og vaske gulv.

Alm. ajax er fin nok til at gøre rent i, du skal bare huske at være grundig så din hvalp ikke kan lugte sit ejet tis. for så bliver de bare ved med at gøre det de samme steder.

der er nok ingen anden vej uden om end at løbe op og ned af opgangen.

Den skal nok lære at tisse nede på gaden. det er bare træning.. smiley

• #10   23. sep 2007 Ja rende ned med hende hver gang hun lægger an til at skulle tisse eller skide og så huske hvalpe reglerne.. efter leg, at have sovet eller spist skal hvalpen ud... smiley jeg kommer sgu da i form så haha smiley

• #12   23. sep 2007 Tina - hvorhen? der er langt til et sted hvor det er okay at tisse..

Kommentér på:
Renlighedstræning?

Annonce