1.462 visninger
|
Oprettet:
Indendørs træningsområde søges {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke om indlægget er tilladt, men nu forsøger jeg - håber, der sidder nogen derude, som kan hjælpe mig
Jeg har nogle få hundetræningshold og underviser tirsdage kl. 17-20 (pt.). Nu bliver det snart vinter, og vi har brug for et sted at være indendørs fx en ridehal/lagerhal med rimelig fast bund. Vi passer selvfølgelig godt på stedet, og der er kun få hunde ad gangen.
Så har du en hal, du kunne tænke at leje ud i perioden oktober 2021 - april 2022 i områderne omkring Allerød, Birkerød, Virum, Hørsholm mf. så kontakt mig straks
Bedste hilsner fra
Zita
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.443
Jeg har ikke haft problemer med det, ikke engang med min kuldeskær DP:er.
Men ud og bank på dørene hos rideskoler og firmaer med store haller.
Ønsker dig held og lykke med dit forehavende.
aug 2021
Emner: 1 Svar: 2
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 76 Svar: 2.741
Men du er nød til ud at søge i dit område. Men tror de fleste ride haller takker nej, pga det er i det tidsrum folk har tiden til at ride og 3 timer er lang tid at lukke hallen.
maj 2009
Nemlig træne om dagen enten lørdag eller søndag.
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 1.891
Hvis der ikke er mulighed for lys på pladsen, man træner agility og bare for at vejret ikke forstyrre for meget. Jeg har været super glad for de muligheder vi har haft, også fordi vinter prøver foregår indendørs, i flere decipliner, så er det fedt at ha prøvet det.
maj 2009
Der vil vel hellere være nogle firmaer der låner deres haller ud, da de nok selv bruger deres haller til deres varer, maskiner mm.
Og nej, det er ikke nyt med indendørs træning, men det findes ikke ret mange steder.
Men som jeg skrev i første opslag, så ønsker jeg da TS held og lykke med he des foretagende.
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.314
Selv træner jeg mest DcH programmet og underviser også i det og ja, det foregår udendørs i week-enden om vinteren; vi har jo mange øvelser der på ingen måde lader sig træne indendørs Og når man selv har hold og selv går på hold så bliver det hurtigt til mange timer.
Mht indendørsarealerne så har jeg oplevet at de fedeste steder at træne var fx i tomme lagerhaller - dem er der åbenbart en del del af rundt omkring Ridehaller har været knapt så fede; bunden er simpelthen ikke særlig fed at skulle gå rundt i i flere timer: den er tung. Og man vil opleve at nogle hundeførere bliver ret frustrede over at nogle hunde har ret meget fokus på hestepærene
okt 2011
Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.461
Mit bedste bud er at stemme dørklokker hos dem, der har private ridehaller.
maj 2009
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 89 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.252
Jeg er også stor fan af indendørs træning om vinteren
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 89 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.252
Der mangler nu et sted i det område du søger.
sep 2017
Følgere: 524 Emner: 138 Svar: 10.238
Der er bare nogle, som skal hælde deres galde ud i alle tråde. TS, hop du bare let og elegant hen over de indlæg, det gør vi andre også
Der hvor jeg havde hest stående for små hundrede år siden, lånte vi hallen ud, når vi alligevel ikke brugte den. Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være voldsomt anderledes på Sjælland. Jeg håber du finder noget, du kan bruge
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 610 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 54 Svar: 1.860
Vi er heldige i Nordsjælland, at en hel del gerne lejer sin ridehal, eller lager ud til hundetræning
Mit agility og hoopers hold er i ridehus med kunstgræs over det hele.
Ridgeback hold (Rally, tricks, fitness og lydighed) i ridehus med rigtig god velholdt fiberbund.
Nosework i indendørs kæmpe savværk hal.
Garbogaard har også rigtig fin hal med kunstgræs
Så TS, det bedste du kan gøre er at ringe rundt og forhører dig
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.314
apr 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 259
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 346 Svar: 14.182
Hmm .. jeg træner vel det der går under betegnelsen "brugsarbejde" ? - og vi rykker også indendørs, hvis vi har mulighederne for det
aug 2021
Emner: 1 Svar: 2
Indendørs træningsområde søges