Indlæser...
Sortering
Jubii Så var det den første morgen med sne :o)) Og Tasha ELSKER sne,men jeg fik hende dog til at sidde pænt,mens jeg ville t...
Generel diskussion
Oprettet:
12. nov 2004
Visninger:
250
Er der ingen der kan hjælpe?? Hej derude bag skærmene! Dette indlæg har vi oprettet før, men vi fik ikke rigtig noget respons. Vi fik kun 2 rigtig...
Træning
Oprettet:
9. nov 2004
Visninger:
526
Hey Nu er der kommet flere nye billeder i min profil :o) Vil i kke gå ind og se på dem? :o) Knuss Bonnie.
Generel diskussion
Oprettet:
7. nov 2004
Visninger:
168
2 nye billeder af Tasha,vil i ikke nok se på dem??
Generel diskussion
Oprettet:
16. okt 2004
Visninger:
235
ORH HVAD SE HER ! der er nye billeder af Holly .. Vil i ikk lige gå inde og kigge ? Der kommer nok snart flere nye billeder .. Mvh. Li...
Generel diskussion
Oprettet:
10. okt 2004
Visninger:
340
Hurtig på knapperne... Nu har Mille så igen 3 ledige udfordringer til dem der er hurtige til at give en kommentar og en stemme. Hun vil helst ...
Generel diskussion
Oprettet:
7. okt 2004
Visninger:
345
Hvad fejler hunden? Min hund har de sidste par dage hostet en del. Tør hoste, som om han trækker meget i snoren, han har bare ikke snor på....
Generel diskussion
Oprettet:
26. sep 2004
Visninger:
577
nye billeder... hej alle sammen.... vil i ikke være søde at gå ind og se de nye billeder af freddy... og måske give en stemme....
Generel diskussion
Oprettet:
6. sep 2004
Visninger:
172
DcH?? Da jeg selv går i DcH synes jeg det kunne være sjovt at høre fra andre her på hundegalleriet som evt. går i DcH. Jeg tæ...
Træning
Oprettet:
28. aug 2004
Visninger:
590
HALLO HALLO KIK HER! HeeJ allesammen.. hehe i'm happy to day... mig og min vens kanin har lige fået 7 kaninunger... hehe vil i ikke se de...
Generel diskussion
Oprettet:
9. aug 2004
Visninger:
212
Se her alle!!! Sara har fået nye billeder og hun vil blive rigtig glad hvis nogle gad gå ind at kigge på hende. Give en stemme/komment...
Generel diskussion
Oprettet:
19. jul 2004
Visninger:
342
Tak for tiden herinde I frustration over denne hjemmesides åbenlyse useriøsitet, vælger Habib og jeg at forlade jer. Det ærger mig inderli...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jun 2004
Visninger:
610
At købe hund uden stamtavle??? Jeg undrer mig. Har efterhånden læst på mange profiler, at hundene har stamtavle, men at de ikke købte den med. Det s...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jun 2004
Visninger:
5.769
HJÆÆÆÆLP! Vores 2 udfordringer vi har igang skal i lige undersøge... På den mod "Bea" kan man kun se de to første billeder, og på...
Generel diskussion
Oprettet:
14. jun 2004
Visninger:
180
Hvad skal en hund kunne?? Jeg kom op og diskutere med min kæreste igår. Vi skal snart have hund igen, jeg har haft hund altid... 2 schæfer, en pu...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jun 2004
Visninger:
740
nye jeg har lige sat et par nye billeder ind af mine vovser. vil i ik gå ind og se dem.. og måske gå ind og skrive en lille...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
298
Challenge Cup for hunde............... .................... er der interesse for det? Mange brugere fra hestegalleriet ved allerede hvad det går ud på, ...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
321
Se her ! Please !!!! Vil I ik nok være søde at ligge en stemme og en kommentar til Batmann og Boris ? Knusssssssssss !!!!!!
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
332

Annonce