Tak for tiden herinde {{forumTopicSubject}}
I frustration over denne hjemmesides åbenlyse useriøsitet, vælger Habib og jeg at forlade jer.
Det ærger mig inderligt - tro mig - men jeg troede, jeg havde fundet en fed "site", hvor jeg kunne vise min dejlige hund og have seriøse, hunderelaterede diskussioner.
Dette har ikke vist sig muligt, da stort set alt drejer sig om, at "afsløre falske hunde" og dizze hinanden på ualmindelig barnlig vis.
Jeg erkender hermed, at jeg i en alder af 33 er alt for gammel til alt det bøvl!
Der går for meget "teen-age" idet hér!
Den dag en seriøs hjemmeside for hunde er på banen, kan I være sikre på at møde Habib og mig igen....
Jeg har bevidst valgt at vente et par dage med at udmelde os, fordi jeg meget gerne vil se om min udmelding giver stof til eftertanke...
Susan
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 109
Kan godt se hvad du mener.. Og synes også selv det er lidt irriternde at alle skal afsløre alle...
Men jeg har så valgt at blive her inde...
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 587
Jeg har tænkt nøjagtigt det samme som dig, for det her handler ikke om hunde. Groft sagt handler det om at afsløre falske hunde, få 7-taller og vinde udfordringer.
Men det er faktisk lykkedes mig at finde én som jeg har diskuteret foder, adfærd, hundetræning og andre ting med. Det var bare så hyggeligt, og det var det jeg kom herind for. Der er da nok flere af dem blandt brugerene her.
Jeg er ked af at du sådan forlader os, for jeg synes du har den rette indstilling. Jo flere der synes som dig herínde, jo større chance er der for at denne side bliver mere seriøs, hvis du forstår?
Jeg siger tak for det råd du gav mig mht. min hund der havde fået noget betændelse i hovedbunden. Det hjalp.
Mvh Karina
jun 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Jeg overvejede også lige på et tidspunkt at melde mine hunde ud igen. Men så fik jeg endelig en snak med en omkring det som det jo egentlig skulle handle om herinde, nemlig hunde. Jeg er nu kommet på den tanke at man måske kunne lave 2 hundegallerier. En for dem over 20 år og en for dem under ????? Måske de lidt yngre så ville vælge den rette hylde ? Men på den anden side ville det også være synd for de evt. seriøse yngre brugere der måske ville søge råd hos de "ældre". ????? Hvad synes I. Med venlig hilsen Ann, 32 år.
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 587
den her side er kun hvad vi selv gør den til.
Men jeg synes lidt, at det du prøver at fortælle os er, at det er alle os andre der er skyld i at denne side er for useriøs, og ikke dig selv.
Du har jo selv mulighed for at starte seriøse debatter, i stedet for passivt at sidde og vente på at der dukker seriøst op, som du kan deltage i. Jeg mener selvfølgelig ikke at det er dig der skal trække he´le læsset alene, men vi kan jo alle gøre en indsats.
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Tak for tiden herinde