6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
tak for l... {{forumTopicSubject}}
ja jeg hjemkom i nat fra min udstillingstur til polen. vi rejste torsdag morgen og var hjemme igen ved et tiden i nat. alle jappedrengene var med undtagen lillemand. han skulle blive hjemme sammeb med fisen og pingeling... min mand siger han har taget det pænt. meeeen lørdag gik det meste af eftermiddagen med at sidde ved vinduet og kigge ud..
lillemand er jo min lille basse så har selvfølgelig savnet ham helt sindsygt. så jeg er jo lykkelig for at se ham igen da jeg kommer hjem.. men hvad sker der ------ ikke en skid.. han er pisse ligeglad med mig og kaster sig ud i vild glædesleg med jarmo (som han normalt leger meget med) de tæsker løs på hinanden i en times tid og går så i brædderne sammen for natten.. og hvad så med mig..
ja jeg kunne så lige få lidt kærlighed da det passede herren at stå op igen...... efter han vel at mærke lige havde fået vasket jarmo.. tak for l... siger jeg bare... går jeg måske ikke bare her hel tiden og varter ham op - kæler med ham. laver mad. leger -- og jeg havde endda gaver med hjem til ham.....
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.583
;o)
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
apr 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 274 Svar: 1.225
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
tak for l...