Indlæser...
Sortering
Med eller uden snor? Godmorgen til alle ;0) Har en lille episode fra vores aftentur sammen med Ayla og Randi, jeg gerne vil dele med jer og...
Generel diskussion
Oprettet:
7. apr 2005
Visninger:
1.015
ØV-Indlæg til Rex&Chilli på marked der står inde på jeres hjemme side at i ikke sælger hunde til nogen under 20 år hvordan kan det være??? min kæreste er ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. apr 2005
Visninger:
310
Vil du ikke se.. mit billede som jeg selv har tegnet det er billede nr. 1... ved ikke om i synes det er så flot...
Generel diskussion
Oprettet:
4. apr 2005
Visninger:
546
Chok... ved godt at dette ikke handler om hunde, ,men jeg må simpelthen lige fortælle... Vores 2 kammerater kørte galt igår,...
Generel diskussion
Oprettet:
3. apr 2005
Visninger:
343
Seje billeder ;D HeeY... Jeg har prøvet at oprette en annonce men det vil den ikke så jeg prøver her; Er der nogle der kunne tænke sig n...
Generel diskussion
Oprettet:
3. apr 2005
Visninger:
245
Min kære Gravhund Sille...... Blev desværre aflivet her til formiddag, hun havde en diskusprolaps, og dyrlægerne mente, det var synd hvis vi holdte h...
Generel diskussion
Oprettet:
1. apr 2005
Visninger:
525
prøver igen Dusty er kommet i hundehimmelen . jeg har været nød til at lade Dusty aflive hun havde så ondt i ryggen og benene og d...
Generel diskussion
Oprettet:
1. apr 2005
Visninger:
265
At bede sin hund om meget. Jeg kan ikke sætter de sidste nye billeder ind fra igår lige pt., men jeg kan fortælle om dem for det var en noget spec...
Generel diskussion
Oprettet:
1. apr 2005
Visninger:
891
Msn? (film) Ja har lige været ude og filme mine 2 hunde lidt, der er en hel masse små film af dem, så hvis der er nogen der vil se ...
Generel diskussion
Oprettet:
31. mar 2005
Visninger:
169
Lille spørsgmål Nogle vil sikkert mene det er et dumt spørgsmål, men jeg ved ikk hvor ellers jeg lige sku stille det! Kan det betyde n...
Generel diskussion
Oprettet:
31. mar 2005
Visninger:
449
Samojedhund prøver lige igen er din hund ikke mere end 2-4 år og har i hentet den i pandrup ?? det er fordi vi har haft nogle hvalpe og vil nu lige ...
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2005
Visninger:
249
alle jer med Samojedhund er din hund ikke mere end 2-4 år og har i hentet den i pandrup ?? det er fordi vi har haft nogle hvalpe og vil nu lige ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. mar 2005
Visninger:
386
Så jeg her igen! Vil I gerne kigge forbi og se mine hundes billeder? Det er Beauty der har fået den største udskiftning! Det ville vær...
Generel diskussion
Oprettet:
26. mar 2005
Visninger:
168
Hejsa, nu skal I høre... Tyson skal tilbydes til avl... han kommer snart ind på www.ddhfutte.dk under hanhund til avl... Så det blir spændene at...
Generel diskussion
Oprettet:
22. mar 2005
Visninger:
249
Smerter Hej alle sammen vi har en berner der har ondt i venstre forben (tror vi) den halter ikke men er begyndt at gå lidt i...
Generel diskussion
Oprettet:
16. mar 2005
Visninger:
398
Lidt mere sjov til en regnvejrsdag! sørger for at gulvet altid er fri for madrester altid sørger at han er det første opvarteren ser når hun vågner om m...
Generel diskussion
Oprettet:
15. mar 2005
Visninger:
762
ØV - HVOR ER JEG TRÆT AF..... AT BLIVE VED MED AT SE INDLÆG SOM = STEM PÅ MIN HUND VIL I IKKE GODT GIVE MIN HUND EN KARAKTER OG STEMME MIN HUN TA...
Generel diskussion
Oprettet:
14. mar 2005
Visninger:
606
nye billeder af Lady. nr 7-8-9 o0g 10. håber i vil se på dem :-)
Generel diskussion
Oprettet:
14. mar 2005
Visninger:
153
Lidt nyt. Jeg har lige sat lidt nyt på om viktor og spike(både billeder og tekst) hvis der skulle være nogen der vil se det, vil ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. mar 2005
Visninger:
261
jeg har fået 3 nye billeder så blev jeg endelig fri for at sidde stille ved siden af Sifka og min mor fik fjernet de to billeder jeg ikke var med p...
Generel diskussion
Oprettet:
11. mar 2005
Visninger:
180

Annonce