4. jan 2005 Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
Chok... Chok...
ved godt at dette ikke handler om hunde, ,men jeg må simpelthen lige fortælle...
Vores 2 kammerater kørte galt igår, den ene (føreren) er helt okay, mens den anden (passageren) blev klemt fast under bilen, og ligger nu på hospitalet, med brækket skinneben og brækket bækken, han kan se frem til ca 2 mdr seng og derefter genoptræning... Han skal overflyttes til et andet sygehus her engang i løbet af ugen og opreres, da benet er for hævet til at de kan gøre noget ved det nu...
Har lige været oppe at besøge ham, han har amnge smerter og har været dopet med morfin og stesolid siden igår, og nu vil de allerede trappe ham ud af det
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 60 Svar: 224
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Men fy for pokker, jeg kan godt forstå du - i er meget påvirket af det..
Varme krammer fra mig.
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
jeg kender også nogen der kørte galt for nogle år tilbage - en af dem døde - rigtig slemt og de fleste andre lå også på hospitalet i et par måneder! Men de har det alle fint i dag så selvom skaderne lyder helt uoverskuelige, ender det som regel godt alligevel!
Knus fra Nicola
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
Tanja: jeg ved så meget at man ikke så hurtigt tager smertestillende fra patienter, der har så store smerter som ham, men ja, de ved nok hvad de gør...
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
Han har heldigvis stadig sin gode humor!!
Chok...