Indlæser...
Sortering
huskeliste til kuld Hejsa i garvede opdrættere er der ikke en der lige ligger inde med en god huskeseddel til de nødvendige ting til når...
Avl
Oprettet:
27. sep 2011
Visninger:
3.100
Foredrag om hunde - eller relaterede hunde emner. Kan nogle herinde henvise eller anbefale mig nogle foredrag om hunde - eller noget der relatere til hunde? .. Foredrage...
Generel diskussion
Oprettet:
24. sep 2011
Visninger:
915
kender/har du en go berner HAN (DRU) til avl Jeg er så småt begyndt at lede efter en smuk perfekt bernerhan til min tæve som jeg gerne vil have hvalpe med igen ...
Avl
Oprettet:
16. sep 2011
Visninger:
2.031
Næste sæsons X Factor dommere! X Factor dommerne i X Factor 2012 blev offentliggjort her for en halv time siden. Dommerne er..... *trommehvirvel*: Pe...
Off Topic
Oprettet:
13. sep 2011
Visninger:
430
Praktikplads, yes! :) Jeg er så glad lige nu .. Jeg er ved at læse til finansøkonom og skal derfor søge praktikplads med start til januar 20...
Off Topic
Oprettet:
7. sep 2011
Visninger:
563
Skal - skal ikke? Hvorfor i alverden passer det bare aldrig?! Har en fantastisk tæve der er i løbetid og har nok haft ægløsning idag og e...
Avl
Oprettet:
30. aug 2011
Visninger:
1.035
bolig i Odense hvor dyr er tilladt?? Kære alle Tænkte at jeg ligeså godt kunne prøve dette forum også, da I i det mindste kender til den negative side ved a...
Off Topic
Oprettet:
24. aug 2011
Visninger:
971
Efterlønsbidrag.... Vil du have det udbetalt hvis det kommer til den løsning her pr. 1. Januar 2012 ? Eller vil du gerne på efterløn... og ...
Off Topic
Oprettet:
23. aug 2011
Visninger:
418
At søge om optagelse. Hvordan?! Ja, det kan godt være, det bare er mig, der ikke forstår det - det er det sikkert ;) Derfor vil jeg lige høre Jer ad...
Off Topic
Oprettet:
15. aug 2011
Visninger:
369
ADVARSEL TIL FORÆLDRE TIL SMÅ BØRN! Til alle Forældre: Nestlé beder alle om at returnere BANANA BØRNEMAD som går ud i 2012, fordi den kan indeholde Glas. K...
Off Topic
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
824
hund på højskole Mange søger andre måder at holde ferie sammen med hunden på, og her et et godt nyt initiativ taget på Vrå Højskole, hvo...
Træf og arrangementer
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
1.732
Med hund på højskole Mange søger andre måder at holde ferie sammen med hunden på, og her et et godt nyt initiativ taget på Vrå Højskole, hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
732
Med hund på højskole Mange søger andre måder at holde ferie sammen med hunden på, og her et et godt nyt initiativ taget på Vrå Højskole, hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
731
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
729
Visa-Dankort fornyelse. Skal alle have fornyet kortet???? Som jeg læser det ja... Det kommer til at koste kassen.....Og det er virkelig for mol...
Off Topic
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
1.606
Års kalender med racer Nogle der ved hvor man kan købe THE DOG CALENDER med Shibaer? -det er denne type jeg eftersøger (link fjernet) kunne ne...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
504
Bosættes i Odense fra August 2012. Hej alle jer! :-) Jeg har taget den beslutning, at jeg flytter til Odense fra August 2012, da jeg skal have taget min u...
Generel diskussion
Oprettet:
20. jul 2011
Visninger:
1.069
Rejse til Sverige Foranlediget af en tråd om hund med til Norge, så checkede jeg lige hvor langt Sverige er kommet med nye regler for 201...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
823
Kun et rygte?? (Mundkurv på rottweiler+gravhund) Ja, igår da min kæreste og jeg var i hundeskoven med Chiantie og Mikey, for at mødes med nogle af vores venner som har ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jul 2011
Visninger:
1.898
Good to know ;) Så her er lige et par ting som I nok vil finde lidt interessant Historiens længde: Dette er endnu uvis. Det kommer hel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2011
Visninger:
1.287

Annonce