bolig i Odense hvor dyr er tilladt?? bolig i Odense hvor dyr er tilladt??
Kære alle
Tænkte at jeg ligeså godt kunne prøve dette forum også, da I i det mindste kender til den negative side ved at være hundeelsker – nemlig at det er svært at finde bolig når man har en lav indkomst og en hund.
Jeg er en ung kvinde midt i tyverne, studerer medicin og er rigtig glad for det – og hvilket tidspunkt er bedre at have hund på, når størstedelen af ens timer er brugt i hjemmet. Har fundet min drømmehund, den perfekte avler og hun venter hvalpe medio 2012. Det kunne ikke være mere perfekt, da jeg netop vender snuden hjem til Danmark igen i marts/april 2012 efter et udenlandsophold i Qatar.
Derfra søger jeg altså et sted at bo – det være sig en lejlighed/lille hus/baghus/hvad jeg nu kan finde – hvor man må have hund. Jeg har kun råd til en husleje på max 3600-3800 inkl. varme, vand og el. Vil naturligvis foretrække min. en toværelses i stueplan/1. sal, tæt på hospitalet, men ved godt jeg ikke kan tillade mig at være kræsen, så bliver det lidt udenfor Odense C kan jeg godt lære at leve med det
Jeg har haft hund stort set hele livet, og mine hunde har altid været velopdragne og sjældent gøende – heller ikke ad postbudet, så vi vil ikke være til gene for nogen.
Jeg håber jeg har nået ud til en venlig sjæl, der ved at han/hun tilfældigvis ligger inde med et tomt sted til den tid…
Med venlig hilsen
Helene Gammelgaard
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 375
Hvis du studerer, er du vel godkendt til en ungdomsbolig. Der er studiebolig-odense.dk , der er faktisk en god del man må have hund i.
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 18
Jamen så synes jeg da vi i sidste ende skal slå os sammen i kampen om et rigtigt hus
dec 2010
sep 2008
dec 2010
sep 2008
Et forslag kunne være denne annonce: http://lejebolig.dk/boliger/63382/3v-lejlighed-i-5230-odense-m-paa-103-kvm-laessoeegade-odense-m.aspx
Ligger lækkert - et stenkast fra Munke Mose (hvor der hver dag kl 16 er hundetræf) og ca 10-15 min fra uni og centrum..
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.528
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 360 Svar: 1.382
der er skrevet både godt og dårligt og selskabet men kan sige i min afdeling er servicen i top og ingen problemer med fugt
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 610
dec 2010
bolig i Odense hvor dyr er tilladt??