971 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

bolig i Odense hvor dyr er tilladt?? bolig i Odense hvor dyr er tilladt??

Kære alle
Tænkte at jeg ligeså godt kunne prøve dette forum også, da I i det mindste kender til den negative side ved at være hundeelsker – nemlig at det er svært at finde bolig når man har en lav indkomst og en hund.
Jeg er en ung kvinde midt i tyverne, studerer medicin og er rigtig glad for det – og hvilket tidspunkt er bedre at have hund på, når størstedelen af ens timer er brugt i hjemmet. Har fundet min drømmehund, den perfekte avler og hun venter hvalpe medio 2012. Det kunne ikke være mere perfekt, da jeg netop vender snuden hjem til Danmark igen i marts/april 2012 efter et udenlandsophold i Qatar.
Derfra søger jeg altså et sted at bo – det være sig en lejlighed/lille hus/baghus/hvad jeg nu kan finde – hvor man må have hund. Jeg har kun råd til en husleje på max 3600-3800 inkl. varme, vand og el. Vil naturligvis foretrække min. en toværelses i stueplan/1. sal, tæt på hospitalet, men ved godt jeg ikke kan tillade mig at være kræsen, så bliver det lidt udenfor Odense C kan jeg godt lære at leve med det smiley

Jeg har haft hund stort set hele livet, og mine hunde har altid været velopdragne og sjældent gøende – heller ikke ad postbudet, så vi vil ikke være til gene for nogen.
Jeg håber jeg har nået ud til en venlig sjæl, der ved at han/hun tilfældigvis ligger inde med et tomt sted til den tid…

Med venlig hilsen
Helene Gammelgaard

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bolig i Odense hvor dyr er tilladt??
  • #1   25. aug 2011 Der er vist mange tråde om det herinde, så måske kunne du prøve at søge lidt rundt i emnerne. Jeg leder selv, og det er ret svært, da de hurtigt bliver snuppet. Men hvis du finder et super sted, der bare er for dyrt og stort, ved du nu hvor du kan finde en roomie (mig) smiley
    Hvis du studerer, er du vel godkendt til en ungdomsbolig. Der er studiebolig-odense.dk , der er faktisk en god del man må have hund i.

• #2   25. aug 2011 Hehe Tine K,
    Jamen så synes jeg da vi i sidste ende skal slå os sammen i kampen om et rigtigt hus smiley Kunne også være lækkert med 'egen' have osv. smiley

• #3   25. aug 2011 Helene ja ikke? Man kommer ikke så langt for 3800 som man gør for 7600 smiley

• #4   25. aug 2011 Jamen bestemt! Og det ville da faktisk være ganske rart hvis der var en 'ældre' hund i huset der kunne hjælpe lidt til med opdragelsen af en lille ny bandit (som dog vokser sig MEGET stor MEGET hurtigt smiley )

• #5   25. aug 2011 Ih ja. Min lille Emma bliver ikke større, men hun er dygtig! Og så var der en der kunne passe den andens hund i tilfælde af det var nødvendigt. Ihh det ville være skønt! Du siger bare til, for jeg er klar!

• #6   25. aug 2011 Jamen du står vel og skal bruge et sted nu? Jeg leder jo først fra marts/april... Men hvis du var frisk, kunne du evt bare snuppe et sted og fremleje et værelse indtil marts/april?
    Et forslag kunne være denne annonce: http://lejebolig.dk/boliger/63382/3v-lejlighed-i-5230-odense-m-paa-103-kvm-laessoeegade-odense-m.aspx
    Ligger lækkert - et stenkast fra Munke Mose (hvor der hver dag kl 16 er hundetræf) og ca 10-15 min fra uni og centrum..

• #7   25. aug 2011 Øhh, du er klar over at den annonce du linker til skriver "Husdyr ikke tilladt"?..

• #8   25. aug 2011 jeg bor i hd ejendomme i odense sø der må vi have to hunde men giver også 6300 + forbrug for en 4 værelses men hd ejendomme har næsten altid nogen ledige inden for et par månder
    der er skrevet både godt og dårligt og selskabet men kan sige i min afdeling er servicen i top og ingen problemer med fugt

• #9   25. aug 2011 Boligselskabet social-filantropisk boligselskab har en del lejligheder hvor man må have hund (eller det har de i hvert fald haft) ved ikke hvor lang ventelisterne er der men kunne måske være en mulighed

• #10   25. aug 2011 Helene - bortset fra, man ikke må have husdyr i det link, så jo, lige sådan noget smiley . Men hvis du er seriøs omkring det, gemmer jeg dit navn, så må vi se lidt tættere på. For jeg kunne oprigtigt talt godt tænke mig et delested, med en anden med hund, for det er altså både hyggeligt og praktisk. Du må gerne skrive en pb, hvis du er intra smiley

Kommentér på:
bolig i Odense hvor dyr er tilladt??

Annonce